olemarius Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 er jetta bakfangeren lenger i bredden eller høyden ?? trenger man ikke jetta 90 fanger viss man skal ha 90fanger på en caddy ?? :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 viss du tenker i forholds en golf, så er det lengre fram til bakrehjulbuer enn en 90fanger til en golf Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by wabby 90 fanger bak til Jetta er rimlig vanskelig å oppdrive brukt, men de er faktisk ikke så dyre orginale hvis du lakkerer selv... 1500,- ca.. En 90 fanger bak til Jetta koster ca. 2000.- + lakk orginalt. Og er det meg eller har alle et Jetta prosjekt pågang?? Handlet Jetta fordi jeg ikke har sett så mange fete på veien, men nå ser det ut til å ha snudd helt rundt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 ta det med ro, skal ikke begyne skikkeleg på min før etter someren eg :D man da kommer det den jettaen med skikkeleg blå farge osv :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Bullit En 90 fanger bak til Jetta koster ca. 2000.- + lakk orginalt. Og er det meg eller har alle et Jetta prosjekt pågang?? Handlet Jetta fordi jeg ikke har sett så mange fete på veien, men nå ser det ut til å ha snudd helt rundt :( Se på alle som skriver om golf-prosjektet sitt da... :D Da blir det ikke mange igjen av oss for å si det sånn... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Sant nok, vi er nok en minoritet, iallefall i forhold til Golfene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg