pololars Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by wabby Hvor fikk du tak i den RS lista bak på fangeren der ?? Slik en vil jeg ha! Syns det ser ut som en underdel av en 90 mod frontfanger jeg.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by pololars Syns det ser ut som en underdel av en 90 mod frontfanger jeg.. Ser slik ut når jeg først kikker etter... Ikke så dum patent det :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Ja det er en 90 frontfanger... Satt en kveld med litt lite å gjøre.... Var en som akkurat hadde kjørt inni jetta'n til mutter'n så da hadde jeg jo en fanger som nesten var hel.. og vips så hadde jeg fanger bak! thumpsup Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by vwfreak .... Var en som akkurat hadde kjørt inni jetta'n til mutter'n ... Mor og sønn kjører hver sin Jetta :D Nå så rått ! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 hehe.... Ja der kan du se... Hu har solgt den nå da... Så nå er det bare en jetta hjemme... :D ...og en polo... ...og en audi da såklart! thumpsup :op Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr.green Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by wabby OMG !! :eek: Nå trudde jeg faan at jeg så min egen bil !! Var prikk lik omtrent, bare litt annerledes felger, vinge bak og så har jeg hellakert RS fanger og ikke lister. Skal få ut et bilde snart! Hvor i Norge bor du henne ?? Eg bor i Hardanger, noen mil ifra Odda. Er ofte innom Skien å besøker familie, så eg skulle jo sett litt på bilen din ein gang då kanskje.?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr.green Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by vwfreak Du har vel ikke en sånn spoiler til bagasjeluka liggende?? Sånn som du har på det bildet ditt?? vil ha på min å!!! :D hapyhappy [/ B] Har ikkje ei sånn vinge liggende, men trur du lett skal greie å oppdrive det. Det er faktisk noe som kan brukes fra Ford og det er ei sånn. Det er ei orginal Sierra sedan cossie vinge. Den passer rett på uten noe tilpassing og stress!!:op :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Dr.green Eg bor i Hardanger, noen mil ifra Odda. Er ofte innom Skien å besøker familie, så eg skulle jo sett litt på bilen din ein gang då kanskje.?:D Bare å si ifra når du vet noe mere :D Hadde vært morro det :p Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Dr.green Har ikkje ei sånn vinge liggende, men trur du lett skal greie å oppdrive det. Det er faktisk noe som kan brukes fra Ford og det er ei sånn. Det er ei orginal Sierra sedan cossie vinge. Den passer rett på uten noe tilpassing og stress!!:op :D Jetta er helt klart penest uten spoiler bak! Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Don T Jetta er helt klart penest uten spoiler bak! Hehe.. Bare undersøker litt veit du.. :D Var det du som hadde jetta 16v eller noe?? Med 9*16 og sånn... Som du solgte nå... veit ikke om 9*16 a? Driver å selger noen 17" jeg har på nå.. Og da blir det breifelger.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by vwfreak Hehe.. Bare undersøker litt veit du.. :D Var det du som hadde jetta 16v eller noe?? Med 9*16 og sånn... Som du solgte nå... veit ikke om 9*16 a? Driver å selger noen 17" jeg har på nå.. Og da blir det breifelger.. :D Jeps, det var meg.. veit ikke om felger nå men. Med 9x16 kan du ikke ha så lav bil som du hadde når du sto ved siden av min på Våler 2002 ihvertfall..:D :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hehe... Blir lav nok tenker jeg... Får en tur med stikksaga på hjulbuen bak + litt sveising av skjermen så skal nok dekket ligge å kose seg under tak... :D Så noen som skulle selge Borbet A felger da... Slipe kanten litt og pusse til det blir skikkelig blankt... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 hvordan ser en 90 fanger (bak) og en gammel bakfanger ut ?:rolleyes: tror alrdri eg har sett en orginal 90 bakfanger, bare vwfreak sin uorginale vil eg si :D men dæven den er kul :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hvis du kutter ut den nederste delen av min så har du 90-fanger.... Fanger før det, altså gammel type er mye smalere... Har ikke noe bilde men du har sikkert sett en golf eller jetta med sånne fangere...De fleste kjører med orginale bakfangere etter det jeg har fått med meg... Man får jo sånn ting under 90-bakfangeren på golf men ikke til jetta... Fangeren til jetta er nemli litt lengere... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 90 fanger bak til Jetta er rimlig vanskelig å oppdrive brukt, men de er faktisk ikke så dyre orginale hvis du lakkerer selv... 1500,- ca.. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg