Poffs Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 tjo dama har en polo 97 tror jeg det var...ikke facelift. abs lampa lyser konstant! har rensa sensor og krans på alle hjula men hjelper fortsatt ikke! noen som har vært borti det her??? håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 de sier vi skal skifte sensorene... jeg har nektet i 2 år snartcheers Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 dem er det jo bare og måle,skal gjøre det en dag.må bare få kickstarta multimeteret. og den kommer jo på med en gang tenninga går på!dem sensorene der ved hjula gir vel besjed ved hastighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det er garantert en av hjulsensorene dine som er defekt. Hvis du ohmer de sjekker du bare gjennomgangen. For og funksjons teste sensoren må du bruke et scoop. Du kan også reise til hvilket som helst godkjennt bilverksted. De kobler et diagnose verktøy i OBD kontakten og kan på denne måten lese ut feilkoden på ABS systemet, du vil da få nøyaktig opp hvem av sensorene som må skiftes. Dette bør ta maks 5.min og er vanligvis helt gratis:thumb Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 det høres ut som et godt tips:) takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg