volvo245 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hey... jeg skal dytte inn super flex foringer nå og så lurer jeg på: hvor jeg skal bruke den orginale ytterringen på de gamle foringene og ikke noen som har gjort det før?? takker for svar Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 På de store foringene bak. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Og på de bakre på bærearmene fram... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 ok.. ikke fler?? Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Men hvordan blir det da? Foringen blir jo ikke hengende fast i hylsen? Blir vel helt løs eller? Hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Blir jo ikke løs, den er jo tight i hylsa. Bare å presse inn den nye uten innerhylse først, også innerhylsa etterpå, blir kanon. Men vær obs på de foringene som sitter i momentstaga på bakakselen, der står det at den orginale skal fjernes helt, dette resulterer i svekket konstrukson, og hvis du har mye motor, så risikerer du å slite øyene i staga ovale med glepp som resultat.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 mine har blitt ovale på begge mine 240 med F motor med originale foringer... hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Dette funker greit på momentstaga: Dreide hylser, foringene står i panhardstaget (mot karossen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Blir jo ikke løs, den er jo tight i hylsa. Bare å presse inn den nye uten innerhylse først, også innerhylsa etterpå, blir kanon.Men vær obs på de foringene som sitter i momentstaga på bakakselen, der står det at den orginale skal fjernes helt, dette resulterer i svekket konstrukson, og hvis du har mye motor, så risikerer du å slite øyene i staga ovale med glepp som resultat.... Bare la hylsen på foringene på momentstaga stå igjen også da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jepp! Eller gjøre som Oeb med stålhylser og foringene fra panhardstaget (karrossiden) ,det har jeg gjort og det har holdt til 4-500Hk så langt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg