Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å delta i et "Destruction Derby"?

Ranger emnet

RaCk

Kunne du tenkt deg å delta i et "Destruction Derby"?  

47 stemmer

1. 1. Kunne du tenkt deg å delta i et "Destruction Derby"?

• Ja, hvor melder jeg meg på?
      40
    • Nei. For farlig
      4
    • Tanken kunne ikke falt meg inn om Bin laden hadde blitt barnepike
      4

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvordan folk stiller seg til dette. Syntes tanken virket morsom, aktiviteten utfordrende og ikke minst spennende.

Ville du kunne tenke deg å delta i et race der det er om å gjøre å komme først i mål eller å sette motstanderene sine kjøretøy ut av spill?

Legg gjerne igjen din mening her.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres fett ut det..

poenget i ett destruction derby er vel at løpet skal vare helt til det bare er 1 deltaker igjen..

dvs alle andre har kjørt av / motorstopp osv..

mener å huske det slik? ;)

og ikke flytte på biler som stopper opp under veis..

men ja kunne vært morsomt å deltatt på dette, må bare fikse opp noe å kjøre med!

:D :rolleyes:

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så på biggfoot show, da hadde den lokale høgger'n sponset med et lass med biler som ble brukt til alt mulig rart. husker spesielt en fiesta som rullet 13 ganger før den ikke var kjørbar lengre:D Høgger'n sponser vel noen biler til sånt vel?:rolleyes:

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Ville du kunne tenke deg å delta i et race der det er om å gjøre å komme først i mål eller å sette motstanderene sine kjøretøy ut av spill?

Måtte jo være at den som holdt ut lengst (altså bilen går fremover for egen maskin) vinner?!!

Hadde vært underholdende. Men må ha bur, belter og stoler for sikkerhete da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D :D :D :D

Alltid gøy å vrake biler.

Husker jeg og noen kompiser gjorde dette ifjor på jordet.

Hadde 4 biler som vi kjørte i hverandre.....

Sier ikke mer enn at det gikk noen motorblokker og et par takinger.

Lenge leve Corolla. Beste bilen på jordet....

1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger

Lyktespoilere

-------------

02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist å se biler bli ødelagt uten noe spesielt formål, nesten uansett hvor gamle/kjipe/røtne de er...

Bilcross er iofs ok, det er da racing tross alt. Grensen for meg går når noen kjører bilcross med Camaroer, Supraer og andre "uvanlige" biler.

Men rene bilknusingskonkurranser? Nein danke.

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde store planer om å gjennomføre et Destruction Derby en gang, men det ble liksom ikke noe av.

Planen var å kjøpe gamle biler for vrakpant og modde dem litt. 10-15 biler hadde vært passe. Vinneren skulle få vrakpanten for alle bilene..... Asfalt egner seg best pga opprydding etterpå, men det er grus som blir mest morro!

Må sette grenser i forhold til fart og sikkerhet. Bør ikke bruke mer enn 1., 2. og revers pga farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider