SpeedWell Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Hjelp meg! Hva er tøff farge på Golf 2? Det må enten være Mørk blå, eller mørk plommerød! Såklart metalic lakk. Tenkt litt på den blåfargen Focus RS er lakkert i (Forsiden nyeste "BIL", eller en Pegeut farge. Se avatar eller farge nr 2. Noen som har noen tips om hvilke farger som er bra, kom gjerne med bilder! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 blå er blæpuke rød er en fort farge!onfiredevi Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Kid-A blå er blæpuke rød er en fort farge!onfiredevi Dessuten så liker fugler å drite på blå biler (de tror det er vann), i dag bæsja ei måse på bilen mens jeg vaska den, altså bilen, ikke måsa that-is. Kid-A: Liker ikke helt instillingen din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Blå er også brukt så mange ganger på Golf, rød ser man sjeldent. Derfor har jeg i det siste letet febrilsk etter kule rødfarger. Noen som har koden på rødfargen i Bugatti Veyon? :P MEN! Interiøret mitt er blått, så helt blå bil hadde også vært kult. Im blue dabadedabadu! ? :P Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by fcuk Dessuten så liker fugler å drite på blå biler (de tror det er vann), i dag bæsja ei måse på bilen mens jeg vaska den, altså bilen, ikke måsa that-is. Kid-A: Liker ikke helt instillingen din ;) Virker som om de driter like lett på røde biler! I allefall der jeg bor! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by fcuk Kid-A: Liker ikke helt instillingen din ;) angry Å DET VAR? :D ;) :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by HiiP Virker som om de driter like lett på røde biler! I allefall der jeg bor! Tenkte på det jeg og.. hehe :D Jeg har alltid måkebæsj på bilen :( Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 har litt sansen for denne som er "oak-green" : ellers er også "montana-green" en fin farge. går få grønne mk2 i norge, så det syns nå jeg er et litt kult valg.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Kid-A angry Å DET VAR? :D ;) :D Du får ta en titt på profilen min da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by pololars Tenkte på det jeg og.. hehe :D Jeg har alltid måkebæsj på bilen :( da må tydeligvis hvit være en farge som tiltrekker seg lite måker/fugler, har bare vaska av en liten klatt siden mars :) evt så bor dere for nære sjøen eller no ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 jeg vil mene jeg har truffet desidert best med mitt fargevalg.. hvit med gule og rosa/svarte flekker! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 min favorit rød metallic er Imperial Red Metallic (imperial rot) Litt dårlig bilde men...... Rød med et bittelite skjær av rosa Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Min favoritt er klart porche-rød, med masse klarlakk oppå :) Det er meget stilig... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Red Mica Pearl Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Jeg skal love dere at fuglene driter på grønne biler også..:) Jeg var på utstilling i Molde og rett etter jeg hadde parkert kom en måse og dreit over hele panseret osv..:mad: Og jeg blir bombardert på byen når jeg er ute å kjører.. Skjedde ikke dette når jeg hadde hvit bilhmmmmmmmmm Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg