marcos_eirik Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det hender jeg tar meg en tur innom Autotuning i Råde når jeg er på de kanter. Selv om navnet hentyder noe annet, så er dette seriøse greier, med masse seriøse kjøremaskiner, stort sett bare Porscher. Først, en gammel 911 preparert for noe klassisk rally, tror jeg. En 930 Speedster En slantnose Turbo, 964 Carrera og Speedstere sammen med Jaguaren... En 993 Ruf Turbo-R En 964 rct, basert på en Carrera Et par vanlige 993 Turbo... En Ruf Rgt En lettere trimmet 530hk 996 Turbo. Og en Cayman S, må si etter å ha sett den med egene øyne at den virkelig tiltaler meg... Forskjellige Porscher.. Og så høydepunktet... Den allmektige Ruf Ctr2, denne var visstnok trimmet enda mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 oh.. stirra så øynene nesten trilla ut.. fy flate så mange fine porscher :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Herreguuuud, der var det mange drømmebiler på en gang!:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Wow! Viste ikke det fantes så mange råe Porscher i Norge engang! CTR2`en er jo helt rå! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Mye flott der ja! Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Den siste der... Ekte vare? CTR2? Den er på Topp 10 lista mi over mest sexy biler hvertfall... MYE fint å sikle på her ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 herre, så pent.. fin spoiler på ctr2'en :D cayman S = sikle Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 996 turboen har jo ligget ute for salg i mange måneder.. link til autodb salgsannonsen edit; hehe, i utstyrslista har den både AWD og 4WD :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er det lov å spotte så mye kuult på en gang? :popcorn Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er det lov å spotte så mye kuult på en gang? :popcorn Nei, Marcos_Eirik: vennligst fordél spottingsene litt utover uka er du snill :D Hva skjera? Holder bilforum.moo.no-gutta på å ta over styringa her eller? :partyon Og hvorfor i svarte står det bare 13 innlegg på meg hele tiden?!? Ser ut som det har låst seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Og hvorfor i svarte står det bare 13 innlegg på meg hele tiden?!? Ser ut som det har låst seg... Kanskje du bringer ulykke? :deng Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 det er fordi du poster på forumer som carspotting osv.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 er mye fint der ja..Kjenner den ene bil mekanikeren der. Han får mange fine prøve turer i løpet av uka:race Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Var innom der i sommer da pappa skulle ha en ny nøkkel til sin. Da stod det blandt annet en hvit gt3 RS der og en gul 996 turbo tror jeg:S mener det var daglig leder Espen Olsen sin mener jeg og huske. Er litt kult med den porschen som henger på veggen:thumb Var også innom verkstedet og fy FAEN! D gutta der har lidenskap for bil!:win Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg