Gå til innhold

Tragisk moped/bil ulykke i Lommedalen

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Fy faen.. Se på deres venstre arm, lukk øya og forestill deg at den er borte. Han som kjørte kan jeg personlig legge for hat her og nå. "eplekjekk" jøss når ble han til herr urørlig? Faen Kondolerer.. eller.. det er faen ikke nok når jeg leser dette. Se for dere og bli krøpling som 16 åring. Tenk på konsekvensen, normal livstil er jo umulig!:(

 

 

Ikke glem høyre bein....

 

Men hvis Thomas kommer tilbake i en levlig stilling, så skal vi gjøre alt som skal til for å hjelpe han! Å jeg skal snakke med han å få han til å fortsette med idrett. Da min mor har mange bekjente som jobber i Norges Handikappforbund, å jeg skal få taki en del info om forskjellige idretter som han kan bedrive i ettertid! Dette skal gå bra, og Thomas er sterk:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

17 år, da har han nettop begynt på videregående, og kansje hadde han en plan for de neste årene og hvordan han skulle få start på et eget liv, med utdannelse, jobb osv..

 

Sitter med tårer i øyekroken hver gang jeg leser slikt! :(

 

Står at de 2 16åringene risikerer INNTIL 3 års fengsel. Og kommer vel ut etter halv tid som det alltid er :(

 

Er ikke snakk om at dem skulle hat utsettelse her nei! Bare gi dem forbud om å kjøre noe i det heletatt, for resten av livet!

 

Håper også foreldrene til thomas og politiet tar et "vanlig" og et sivilt søksmål mot disse 2!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han starter i 3. til høsten! Er ikke mange ukene vi satt etter eksamen å snakka om at vi skulle fortsette i samme klasse i markedsføring neste år, for å så gå videre med det! Men har mine tvil til disse planene nå:(

 

Har fått vite nå at tilstanden er stabil kritisk, så vi har fortsatt mange uker forran oss i uvitenhet!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt når sånne ulykker skjer, har skjedd noen lignende her ute hvor jeg bor, men det har aldri vært så ille som denne :( Ble skikkelig deppa..

 

Ser det at veldig mange har veldig fine og fantasifulle fantasier om hva de kunne tenkt seg og gjøre med mr. eplekjekk.. Beskytter han ikke eller noe, men jeg tror det at om en stund (noen år, noen tiår kanskje), når det går opp for han hva han faktisk har gjort, så vil han være plaget med mareritt resten av livet. Blir overasket hvis ikke. Ikke en verdig straff, men en form for selvpåskyldt sadistisk lærepenge..

 

Håper han Thomas-karen får det bra :) Ønsker han alt vel :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei!

 

Da vil jeg komme med en oppdatering på Thomas!

Han er nå våken etter å ligget i koma i gud veit hvor lenge... Han er ved forholdsvis godt mot, men har endel smerter.

Han flørter med sykepleierne og koser seg med simpsons:)

 

Videre så vil han ligge i Bergen en liten stund til, før han blir flyttet til sunnås!

 

Sånn for å få fram hvilken straff personen som kjørte bilen fikk, så var dette utsettelse på lappen.. Det norske rettsvesen mente dette var mer en nok for en ung gutt på 17 år!

 

I morgen så drar en kamerat opp til bergen for å treffe han, så vil få vite mer om hvordan han har det på mandag:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da vil jeg komme med en oppdatering på Thomas!

Han er nå våken etter å ligget i koma i gud veit hvor lenge... Han er ved forholdsvis godt mot, men har endel smerter.

Han flørter med sykepleierne og koser seg med simpsons:)

 

Videre så vil han ligge i Bergen en liten stund til, før han blir flyttet til sunnås!

 

Sånn for å få fram hvilken straff personen som kjørte bilen fikk, så var dette utsettelse på lappen.. Det norske rettsvesen mente dette var mer en nok for en ung gutt på 17 år!

 

I morgen så drar en kamerat opp til bergen for å treffe han, så vil få vite mer om hvordan han har det på mandag:)

bare utsettelse?:shake brude miste retten til å kjøre bil for alltid!

-BMW e46 2003mod 1,8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bere utsettelse på lappen? Ei skam mot dei pårørande, kva med erstatninger da? For tapt livskvalitet osv.....

Også ein ting, kva slags forledre har han som køyrde bilen? Er det slike overbeskyttande som meinar at det er aldri min onge men alle andre sine? Vel, da er det neppe siste gong han køyrar utan lappen desverre, for slike ongar lærar aldri. Har nok av dei her heime som gang på gang køyrde uten lappen og kræsja, men på merkelig vis klarde foreldre å få han unna problema. Og kva det endte opp med? Jo, han køyrde i fylla og kræsja igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Forfærdelig sak dette. Håper sjåførene fikk sin straff og at det går bra med mopedisten.

 

vrakgods: Blir rett og slett forbannet på slike ungdommer som absolutt ikke klarer å tenke lengre enn deres egen øyekrok.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra å høre at Thomas er på bedringens vei.

 

 

EspenS, du må fortsette med oppdateringer.

Og jeg håper at familie og/eller Thomas selv, går til søksmål mot fører og passasjer av bilen.

 

At den eneste straffen føreren fikk var utsettelse på lappen syns jeg er forkastelig. Jeg blir kvalm og forbanna av å høre det her.

Prisen for all tilretteleggingen, trening osv i mange mange år fremover kommer til å koste.

 

An eye for an eye...

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette beviser desverre bare en jævelig trend i det norske rettsvesenet.

Den som stort sett har noe form for rettsikkerhet er gjerningsmannen/-mennene, mens ofrene må greie seg selv.

 

Burde vel ikke være mulig å evt. ta denne saken til pressen (selvfølgelig med thomas' families samtykke). For om ikke fengsel så hvertfall blil kjent for å ha gjort noe slikt er nok rimelig kjip.

Hadde jeg vært faren/broren/kompisen til Thomas skal jeg love deg at han skulle fått seg en solid lærepenge. For jeg hadde jo ikke fått no stress for det takket være det norske rettsvesenet.

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint at Thomas er på bedringens vei! :) Dette vil min mor bli veldig glad for, hun har ventet på gode nyheter utrolig lenge! :) Det at sjåføren bare fikk utsettelse på lappen er helt forkastelig, her har han tatt bort utrolig mange muligheter for en ung gutt, og dette er straffen... Forkastelig!:shake

 

Lykke til videre, Thomas! :)

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

THMS: Hei alle dere der ute,det går greit med meg.bare slapp av,jeg kommer sterkt tilbake.Med hjertlig hilsen Thomas c

 

 

Herlig melding å få!

 

Du finner ikke sterkere gutt! han har gått gjennom noe av det værste man kan oppleve som et menneske! Å det at han er så sterk gjør meg så utrolig glad:D

 

Jeg vet ikke så mye mer akkurat nå! bortsett fra at han vil nok bli værende litt i bergen før han flyttes over til sunnås!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår