Utrykningspolitiet Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120174 Det er vel ingen som vil ha slike billister på veiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hva er dealen med denne brukeren? Representerer du politiet, eller er du bare lekepoliti/parkeringsvakt o.l ? Er ment som et seriøst spørsmål. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Noen som vet hvor i fredrikstad dette var ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg forstår at du kopler tråden med nicket mitt. Jeg har ingen ting med ordensmakten å gjøre. Det er helt tilfeldig. Jeg synes bare denne påkjørselen var helt for jævlig. Mvh Lars Hjelset Hva er dealen med denne brukeren? Representerer du politiet, eller er du bare lekepoliti/parkeringsvakt o.l ? Er ment som et seriøst spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg forstår at du kopler tråden med nicket mitt. Jeg har ingen ting med ordensmakten å gjøre. Det er helt tilfeldig. Jeg synes bare denne påkjørselen var helt for jævlig. Mvh Lars Hjelset Enig med deg der. Vet at politiet kikker innom her, bare lurte på om dem hadde kommet ut av skapet. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Politiet kunne gjerne tatt en tur inn her. Vi har da ingenting å skjule. Jeg håper politiet finner denne drapsmannen og burer han inne for godt. Dette er lavmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Noen som vet hvor i fredrikstad dette var ? Kom få minutter etter det hadde skjedd. Tunnellen ved FFK stadion (på stadion siden av tunnellen). Selv måtte jeg snu midt i tunnellen da jeg hadde dårlig tid. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Tenkt så jævlig det må være for kona hans da :( Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Denne billisten bør sperrest inne på livstid. (Lengre enn 21år, helst..) Lurer på hva denne karen tenker på nå, om han idet hele tatt har noen følelser over det han har gjort. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Denne billisten bør sperrest inne på livstid. (Lengre enn 21år, helst..) Lurer på hva denne karen tenker på nå, om han idet hele tatt har noen følelser over det han har gjort. Han drar vel en "Jeg husker ikke hva som skjedde, var vist psykisk ubalangse da de skjedde..." så han slipper ut etter ett eller to år tenker jeg. Han som drepte folk med kniv på trikken i Oslo slapp ut etter ca 9 måneder siden han dro regla med psykist ubalangse.... Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Mener å ha lest at de trodde de var en MB Vito... Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ja, det er helt sykt det der.. Men, slik er det bare, desverre.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bare for å ha det klart, jeg har ingen sympati for den handlingen som er gjort. Men det sitter muligens en og har det helt for jævlig der ute et sted. Flyktet i panikk fra et ulykkessted. Kanskje en ung og uerfaren sjåfør. Jeg har ikke sympati med ham, men kan forstå at sånt kan skje. Ikke alle som tenker rasjonelt i en krisesituasjon. Nå er han sannsynligvis for redd til å melde seg. Da blir det ikke bedre hvis han leser noe sånt som at han må brenne i helvete til evig tid. Hvis du som gjorde det leser dette: Meld deg. Det blir bedre for både deg og dem du har berørt. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Slik jeg leser reportasjen så virker det ikke som han/hun rørte bremsen i det hele tatt. Jeg tipper rus eller alkohol og da får han/hun i hvert fall ikke mye sympati... Bare for å ha det klart, jeg har ingen sympati for den handlingen som er gjort. Men det sitter muligens en og har det helt for jævlig der ute et sted. Flyktet i panikk fra et ulykkessted. Kanskje en ung og uerfaren sjåfør. Jeg har ikke sympati med ham, men kan forstå at sånt kan skje. Ikke alle som tenker rasjonelt i en krisesituasjon. Nå er han sannsynligvis for redd til å melde seg. Da blir det ikke bedre hvis han leser noe sånt som at han må brenne i helvete til evig tid. Hvis du som gjorde det leser dette: Meld deg. Det blir bedre for både deg og dem du har berørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bare for å ha det klart, jeg har ingen sympati for den handlingen som er gjort. Men det sitter muligens en og har det helt for jævlig der ute et sted. Flyktet i panikk fra et ulykkessted. Kanskje en ung og uerfaren sjåfør. Jeg har ikke sympati med ham, men kan forstå at sånt kan skje. Ikke alle som tenker rasjonelt i en krisesituasjon. Nå er han sannsynligvis for redd til å melde seg. Da blir det ikke bedre hvis han leser noe sånt som at han må brenne i helvete til evig tid. Hvis du som gjorde det leser dette: Meld deg. Det blir bedre for både deg og dem du har berørt. Second that. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg