Gå til innhold

Hjelp politiet å finne bildrapsmann.

Ranger emnet


Utrykningspolitiet

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er dealen med denne brukeren? Representerer du politiet, eller er du bare lekepoliti/parkeringsvakt o.l ?

 

Er ment som et seriøst spørsmål.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du kopler tråden med nicket mitt. Jeg har ingen ting med ordensmakten å gjøre. Det er helt tilfeldig. Jeg synes bare denne påkjørselen var helt for jævlig. Mvh Lars Hjelset

 

Hva er dealen med denne brukeren? Representerer du politiet, eller er du bare lekepoliti/parkeringsvakt o.l ?

 

Er ment som et seriøst spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du kopler tråden med nicket mitt. Jeg har ingen ting med ordensmakten å gjøre. Det er helt tilfeldig. Jeg synes bare denne påkjørselen var helt for jævlig. Mvh Lars Hjelset

Enig med deg der. Vet at politiet kikker innom her, bare lurte på om dem hadde kommet ut av skapet.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne billisten bør sperrest inne på livstid. (Lengre enn 21år, helst..)

 

Lurer på hva denne karen tenker på nå, om han idet hele tatt har noen følelser over det han har gjort.

Han drar vel en "Jeg husker ikke hva som skjedde, var vist psykisk ubalangse da de skjedde..." så han slipper ut etter ett eller to år tenker jeg.

 

Han som drepte folk med kniv på trikken i Oslo slapp ut etter ca 9 måneder siden han dro regla med psykist ubalangse....

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha det klart, jeg har ingen sympati for den handlingen som er gjort.

Men det sitter muligens en og har det helt for jævlig der ute et sted. Flyktet i panikk fra et ulykkessted. Kanskje en ung og uerfaren sjåfør. Jeg har ikke sympati med ham, men kan forstå at sånt kan skje. Ikke alle som tenker rasjonelt i en krisesituasjon. Nå er han sannsynligvis for redd til å melde seg. Da blir det ikke bedre hvis han leser noe sånt som at han må brenne i helvete til evig tid.

 

Hvis du som gjorde det leser dette: Meld deg.

Det blir bedre for både deg og dem du har berørt.

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg leser reportasjen så virker det ikke som han/hun rørte bremsen i det hele tatt.

Jeg tipper rus eller alkohol og da får han/hun i hvert fall ikke mye sympati...

 

Bare for å ha det klart, jeg har ingen sympati for den handlingen som er gjort.

Men det sitter muligens en og har det helt for jævlig der ute et sted. Flyktet i panikk fra et ulykkessted. Kanskje en ung og uerfaren sjåfør. Jeg har ikke sympati med ham, men kan forstå at sånt kan skje. Ikke alle som tenker rasjonelt i en krisesituasjon. Nå er han sannsynligvis for redd til å melde seg. Da blir det ikke bedre hvis han leser noe sånt som at han må brenne i helvete til evig tid.

 

Hvis du som gjorde det leser dette: Meld deg.

Det blir bedre for både deg og dem du har berørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha det klart, jeg har ingen sympati for den handlingen som er gjort.

Men det sitter muligens en og har det helt for jævlig der ute et sted. Flyktet i panikk fra et ulykkessted. Kanskje en ung og uerfaren sjåfør. Jeg har ikke sympati med ham, men kan forstå at sånt kan skje. Ikke alle som tenker rasjonelt i en krisesituasjon. Nå er han sannsynligvis for redd til å melde seg. Da blir det ikke bedre hvis han leser noe sånt som at han må brenne i helvete til evig tid.

 

Hvis du som gjorde det leser dette: Meld deg.

Det blir bedre for både deg og dem du har berørt.

Second that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår