Laks1 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jepp, tøff bil. Og kjørt lite i forhold til alder.. Vet du hvor mye den står i da? Husk at en 2,2 liter bruker endel bensin ;) Vet ikke hvor mye den står i, bruker den mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Mener å ha hørt at Senatorerer skal være forholdsvis dyre å forsikre? Kompis vurderte en men "ble skremt av forsikringa". Bare lurer. :) Hmm, dette vet ikke jeg noe om. Ingen som har Senator da, som kan svare på dette? Olsen_nissan: Vet. hehe. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har vi egentlig ikke nok av slike tråder? :o "Jeg vil ha en bil med bakhjulstrekk, billig forsikring, masse motor, god å kjøre, må kunne styles, må se tøff ut, HJELP MEG!!" On topic: Volvo er fine førstebiler. Lette å skru på, bakhjulstrekk, driftsikre, og sikre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Åsså er det det med å se tøff ut da:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har vi egentlig ikke nok av slike tråder? :o "Jeg vil ha en bil med bakhjulstrekk, billig forsikring, masse motor, god å kjøre, må kunne styles, må se tøff ut, HJELP MEG!!" On topic: Volvo er fine førstebiler. Lette å skru på, bakhjulstrekk, driftsikre, og sikre. Beklager viss eg har laget en til da, er ikke så veldig kjent på dette forumet. Volvo ja, liker de litt. 240 f.eks.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Åsså er det det med å se tøff ut da:/ Det er individuelt. Med rette kosmetiske grep kan en tvåførr bli meget "tøff". :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Her er 2 eksempler på 240 som jeg kunne tenkt meg. :) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1121109 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1113940 Jeg har hørt at 240 skal bruke mye bensin, stemmer dette? Mye bruker den på mila? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 alt ettersom hvor hardt du kjører'n. på veldig pen kjøring har den 0,8-0,9. e30 har jo gode kjøreegenskaper, og greit med effekt(kommer helt ann på hvilken modell det er). forsikringa veit jeg ikke er åssen i forhold til andre, men betaler 4000 i ansvar forsikring med 50% bonus. når det gjelder anlegg er det jo litt tricky med disse bila. i o m at bekveggen er tett og ikke er lovlig å kappe i. men det skal vel være mulig å fikse noe. alt i alt vil jeg anbefale e30 som førstebil(og andrebil for den saks skyld). har det som førstebil sjøl vettu=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Volvo 240 må vel egentlig være den ultimate førstebil. solid som en tanks, og motoren går glatt en million om du skifter olje/plugger osv regelmessig ;) DET er en god grunn til at bmw er dyrt å forsikre på unge. er vel 80% skade eller rundt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 nå blir jeg vel skjelt ut for å si at en ford sierra er en god førstebil! men det er min mening.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 nå blir jeg vel skjelt ut for å si at en ford sierra er en god førstebil! men det er min mening.. Er ikke uenig med deg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg