aftab187 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Vel jeg kjøpte med en BMW 323i E30 1984modell. Dette skulle være prosjekt bilen min. Hadde planer å gjøre jevlig mye med den. For 2 uker siden, fikk jeg brev fra militæret at jeg skal inn 14.august. Noe som ødelegger planene mine om å bygge på bilen. Har vurdert å oppbevare bilen, men jeg har ingen steder. Derfor så velger jeg å evt å selge bilen til noen andre som prosjekt bil. Eller en delebil. Da jeg kjøpte bilen, gikk bilen på 4 sylindre. Men nå går den på alle. Det jeg har gjort: - Tatt av toppen. - Slipt ventilseter. - Trykktesting av ventiler i toppen. - Ny topp pakning. - Ny starter. - Følger med en Simons effektanlegg. - Følger med M3 speil. Det som er bra med bilen: - Interiøret er i bra stand. - Lite rust, ikke noe alvorlig. - Bra motor, rekkesekser. - Eneste som manger for EU-kontroll, gjort av Vidar's autorep var å bytte bremserør ventre bak, og ordne eksos lekkasjer. Det som burde fikses på bilen: - Ny reggreim, rakk ikke å sette på reggreim selv. - Ny eksos? - Fjerne rust. - Soltaket er silikonert sammen av tideligere eier. - Bulk under støtfanger bak. BUD MOTTAS. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hva skal du ha for vidunderet a ? Er litt på jakt etter en prosjektbil hvis jeg finner et sted å ha den. Du burde kanskje få den flyttet til kjøp og salg, her blir den ikke liggenes lenge.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Gi bud :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hva tenkte du for deg og ha for bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Som sagt gi bud. Fra 4000kr synes jeg at det er rimelig. EDIT: Fikk nettopp bud på 3500kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kom igjen da. Ingen som trenger en prosjekt/delebil? Fått på bud på 4 lapper nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 har en 85modell 323i som dere og kan få kjøpe... ho ho.. som delebil eller no. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janiBOY Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 jg har tenkt å bygge om bilen min fra automat til manuel.. det er en 325 cupe..og jg trenger alt.. da mener jg alt får å få den til manuell.. har du det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Vel jeg må bli kvitt bilen innen 3 dager. Den går som delebil nå siden, jeg har mistet nøkkelen og motoren starter ikke( Elektrisk feil). Selges fra 2800-3000kr. Gi bud... fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg