e-36 burnout Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Jeg har hørt at det går ann å kjøpe en ramme som gir e-36'en en 97-mod look... Er dette riktig? Hva koster noe slikt, og er det enkelt å montere på? Dessuten har jeg sett kromgriller montert på enkelte e-36'er... (Da får du krom "riller" i grillen... Jeg liker ikke sånne svarte griller!) Hvor kan disse kjøpes, og er disse enkle å montere? Må jeg kjøpe til min 93 mod, eller må jeg kjøpe til en 97mod, siden jeg skal "bygge om" fronten til en 97-mod look? Ble kanskje litt forvirrende... Takker for all hjelp! Tror resultatet blir noe slikt: Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Hør med BMWSPesialisten i Skien. De har alt du leter etter. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 skal du ha 97 mod look må du ha rammen og 97 mod nyrene.koster ca 1300 ink moms hos bmwspesialisten.skal du ha cromeriller i nyrene må du ut med ca 500.- ekstra.vet ikke om bmwspesialisten har slike cromeriller men tsi har mvh kas design Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 bmw spes. har hele pakka.. kjøper hele lista som går under lyktene og inn mot nyrene.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Er dette vanskelig å montere? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Azzido her på forumet har e-46 fanger på sin e-36. mye tøffere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 e46 på e36 er faen ikke bra.. hører ikke til .. ren orginal M3 styling på E36 er best, resten er så harry.. Jallastyling.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by BMW-323 e46 på e36 er faen ikke bra.. hører ikke til .. ren orginal M3 styling på E36 er best, resten er så harry.. Jallastyling.. Overhodet ikke enig. e-46 fangeren er den fineste som er lagd til 3 serien. Og bimmern til Azzido er PEN si hva du vil, men er hvertfall ikke jalla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by BMW-323 ren orginal M3 styling på E36 er best, resten er så harry.. Jallastyling.. Øh...og jeg som trodde at M styling og emblem trimming av bmw'er var harry...jaja er nok bare meg da. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by funkes Øh...og jeg som trodde at M styling og emblem trimming av bmw'er var harry...jaja er nok bare meg da. og jeg lurer på om det finnes noen styla e-36 som IKKE har M stylingen? en e-36 M3 skiller seg ikke ut, for ALLE har jo den stylingen! oppbrukt til de grader.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 hvis noen er intr i modsa som er gjort på bilen min så se på http://bmw.azzido.no BmwSpesialisten i skien / motortechnics bruker bilen min som demo bil... vil komme masse bilder av tralla mi på den sida der etterhvert oxo... det som er gjort med fronten min er: E46 fanger Hella facelift lykter 96/97 grill og sorte nyrer... og så har jeg bestilt blinkere foran i samme stil som lyktene... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Azzido-325i hvis noen er intr i modsa som er gjort på bilen min så se på http://bmw.azzido.no BmwSpesialisten i skien / motortechnics bruker bilen min som demo bil... vil komme masse bilder av tralla mi på den sida der etterhvert oxo... det som er gjort med fronten min er: E46 fanger Hella facelift lykter 96/97 grill og sorte nyrer... og så har jeg bestilt blinkere foran i samme stil som lyktene... Du kunne jo ha lakka ned sideskjørta da----- Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 jeg har hatt bilen under 1 mnd... er ikke ferdig med den ennå på langtnær... alt kommer... slapp av =) hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 jeg har bygd om fronten på M3`en min til 97 grill og hella lykter samt gtleppe og øyelokk,men bildene mine er for store til å legge inn på forumet. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Dette er gjennomført rå bil.. M3 styling med Gt leppe.. nam.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg