Gå til innhold

Bilulykke Askim natt til 18.06

Ranger emnet


vw-vegard

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det ikke en rød Golf 2 som ble stjålet i Oslo området for liten stund siden?

 

Ikke for å være dust... Men hvis det var biltyvene som ble drept og slengt ut av bilen. Så føler jeg egentlig intet tap for bil-verden. Heller et steg i riktig retning.

 

Men om det var uvitende ungdom som bare lånte bilen fra kjente, kondolerer.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alt tyder på at farten var meget høy. På slutten av motorveien går to felt sammen til ett – ved hjelp av glidelås. Motgående kjøreretninger skilles med midtdelere av betong. Golfen har truffet midtdeleren, blitt kastet over i motgående kjørefelt, deretter truffet autovernet og knust dette til pinneved, før ferden fortsatte gjennom et anleggsgjerde. Bilen landet deretter på et jorde."

 

Det har vel kanskje ikke gått i kun 80 km/t her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjuvpakk fortjener ikke bedre, dersom det stemmer at bilen var stjålet. Til pass for dem.

 

 

Hvor dum er du egentlig? Det går ikke ann og si sånt vettu. Her er det jo helt klart snakk om folk som har vært dumme og tatt en bil og kjørt idiot, men det betyr ikke at de fortjener og dø. Og dessuten er det jo ei jente som har omkommet og jeg tviler på at det var hu som stjal bilen. Dette er så tragisk som det kan få blitt. Huff, jeg kondolerer :(

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens det er snakk om et ungt menneske som har omkommet pluss andre som har blitt skadet. Tror jeg vil heller kondolere i stedet for å komme med den slags, tror vi heller må respektere. Jeg selv ble veldig lei, da jeg fikk lese at denne unge jenta omkom, det er jo tross alt lov å begå feil og de gjorde sikkert den største feilen da de satt seg i bilen. Og til å opplyse så har vi noe som heter forsikring, så vedkommende som eier bilen får sikkert det igjen. Men den unge jenta kommer ikke tilbake, det er synd! Skjerp dere!

2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kom meg i forkjøpet Estrewes..

 

noe så idiotisk å si, så du mener jenta fortjente det du da?

 

les før du skriver.. stakkars folk, man vet ikke mye om hva som skjer, plutselig går det galt :(

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi ulykkesstedet nå og det så ut som om bilen hadde kommet i STOR fart inn i svingen der motorveien slutter, bremset kraftig(var en del bremsespor) fått hjulene på høyre side utenfor veien, så kommet opp på veien igjen og truffet midtdeleren av bettong og dermed blitt kastet over og sklidd igjennom et gjerde på andre siden av veien og ned på et jorde..

 

Dette er en strekning som de fleste unge her i området holder stor fart på. Er jo uffisielle konkurranser om hvem som kjører fortest. Kanskje folk lærer litt nå?

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum er du egentlig? Det går ikke ann og si sånt vettu. Her er det jo helt klart snakk om folk som har vært dumme og tatt en bil og kjørt idiot, men det betyr ikke at de fortjener og dø. Og dessuten er det jo ei jente som har omkommet og jeg tviler på at det var hu som stjal bilen. Dette er så tragisk som det kan få blitt. Huff, jeg kondolerer :(

 

Jeg føler med de etterlatte, men hvor dum det går an å bli får du spørre de som kjørte over evne og som muligens stjal kjøretøyet.

- Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway -

 

2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil)

1994 BMW E36 M3 (bruksbil)

1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår