ssagat Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 gikk du ifra volvo te BMW? du træng hjælp Man kan vel heller si at han er blitt kurert fra volvo syndromet...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 storførti: Jepp, e36 cab er såå fin:) Jonte: Hehe, stemmer det:p kjørte alt av styling til lakkereren, regnet så smått ute og bakfanger og sideskjørt stakk oppi været.. fikk en del blikk ja:p Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hvem sa at cab er upraktisk!? hehe... Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Har smekket på gitter og de nye tåkelysa, dårlig kvalitet med mobiltelefon.. i helheten ser det bedre ut, og det blir enda bedre når jeg får på styling:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Fin bil :) :respect Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Da er M-lister bestilt:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Andre type blinklysglass foran er bestilt, uten den slemme "koppen" som skjuler blinklyspæra:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 K&N 57i luftfiltersett er bestilt:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hehe... blir bedre og bedre detta! :thumb men jeg vet ikke helt om jeg likte den nettingen du har i frontfangeren... kanskje det ser bedre ut "in real life" ? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Takktakk:) Ja det ser bedre ut "in real life", og det kommer til å smelte bedre sammen når jeg får på resten av stylingen. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hehe! gleder meg til å se det på bilen ;) Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Diverse har skjedd. Har montert M3 speil, montert sideskjørt, montert øyelokk og montert de nye blinklysglasse. Og jeg har levert M-lister til lakkering. Samt har jeg kjøpt en bakpotte (DTM) med 2x utblås. Bakskjørtet blir montert etter jeg har fått montert den nye potta, der trengs det litt modifikasjoner... som vanligt.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Diverse har skjedd.Har montert M3 speil, montert sideskjørt, montert øyelokk og montert de nye blinklysglasse. Og jeg har levert M-lister til lakkering. Samt har jeg kjøpt en bakpotte (DTM) med 2x utblås. Bakskjørtet blir montert etter jeg har fått montert den nye potta, der trengs det litt modifikasjoner... som vanligt.. Ikke dtm. Vær så snill.. lakkert eller fjernet listen i forntfangeren også? burde fjernet alle listene om du gjorde det på bakfangeren mener nå jeg.. rieger fanger bak er ikke jeg helt fæn av men ditt valg.. øyelokk har alle.. men ellers pen bil.. men den lille lista under m3 fangren ville jeg behold org slik som jeg gjorde.. penere det.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ikke dtm. Vær så snill.. lakkert eller fjernet listen i forntfangeren også? burde fjernet alle listene om du gjorde det på bakfangeren mener nå jeg.. rieger fanger bak er ikke jeg helt fæn av men ditt valg.. øyelokk har alle.. men ellers pen bil.. men den lille lista under m3 fangren ville jeg behold org slik som jeg gjorde.. penere det.. Listen i frontfangeren er som den er enda. Men M3 frontlisten er lakkert, og M-listene er på lakkering. Jeg har ikke fjernet noen lister på bakfanger, det er ingen der. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Listen i frontfangeren er som den er enda. Men M3 frontlisten er lakkert, og M-listene er på lakkering. Jeg har ikke fjernet noen lister på bakfanger, det er ingen der. hmm.. burde ikke lakkere m listene på siden da.. er m3 listen lakkert i bilens farge ihvertfall da? Borte er lista bak der uansett om du eller andre har fjernet den.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg