Gå til innhold

Trodde Honda var slitesterke biler


morty83

Anbefalte innlegg

Har lenge prøvd å selge min accord 99', uten å lykkes. Fikk telefon i forrige uke at den lokale hondaforhandleren ville selge bilen for meg eller kjøpe den. Så jeg var å snakket med dem her i uken og avtalte at de skulle ta en vurdering av bilen.

 

Fikk beskjed i dag at den var ferdig, så jeg dro nedover for å høre hva de hadde å si. Fikk bekskjed at de hadde trukket ca. 6000,- pga. at de måtte trekke/stroppe om setene fordi de var slitt! Denne bilen er 7 år gammel å har bare gått 56.780 km, samt 2 eiere inkl. meg selv.

 

Tror dette ble min siste honda, for vis de har rett så er ikke honda så slitesterk som jeg har hørt/erfart eller så har jeg blitt lurt.

 

Honda, takk for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel selv vite om setene var slitt eller...? Har aldri hørt om en bil som har gått drøye 50000 med utslitte seter, import? Juks kansje?

 

Så du gidder ikke kjøpe deg en Honda igjen fordi en bilforhandler sier at setene er utslitte..? Noe du ikke klarer og avgjøre selv? Jaja... Lykke til sier jeg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk.

 

Top 10 most reliable cars in the UK:

1: 1999-2003 Honda Accord

2: 1996-2001 Honda Civic

Best manufacturers:

1. Honda.

2. Mazda.

3. Toyota.

4. Nissan.

5. Lexus

Honda has climbed from third place last year to take the top position in the reliability stakes this year.

 

The company is a perfect example of why the Japanese makes have such a good reputation for reliability. Fewer than one in 10 Honda owners needed to make a claim on their warranties, and when they did, the problems were fixed quickly – the average repair time being a reasonable 2.4 hours.

Jeg kan sitte her hele dagen og sitére indexer og tester fra både Europa og USA og resultatet blir å være det samme; Hondaer er er helt i toppen hva gjelder driftsikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv ikke de er slitt, er derfor jeg reagerer litt. Skal levere bilen på mandag. Skal få dem til å bevise deres påstand.

 

Rengjorde bilen i dag å da fant jeg pusseskinn under det ene setet, kan være dette de har sett å trudd at det var en del av setet.

 

Får se til uken, kansje dette ikke er min siste honda uansett. Men det blir ei stund til neste gang siden jeg alt har kjøpt ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge prøvd å selge min accord 99', uten å lykkes. Fikk telefon i forrige uke at den lokale hondaforhandleren ville selge bilen for meg eller kjøpe den. Så jeg var å snakket med dem her i uken og avtalte at de skulle ta en vurdering av bilen.

 

Fikk beskjed i dag at den var ferdig, så jeg dro nedover for å høre hva de hadde å si. Fikk bekskjed at de hadde trukket ca. 6000,- pga. at de måtte trekke/stroppe om setene fordi de var slitt! Denne bilen er 7 år gammel å har bare gått 56.780 km, samt 2 eiere inkl. meg selv.

 

Tror dette ble min siste honda, for vis de har rett så er ikke honda så slitesterk som jeg har hørt/erfart eller så har jeg blitt lurt.

 

Honda, takk for meg!!

 

HAHA dummeste jeg har hørt. fordi setene er slitte er ikke bilen slitesterk??

er mer ved en bil enn kun setene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

min er gått snart 255000.. finst ikkje slitt.. IKKJE LITT EIN GANG! liten rummeslnge som skal vøre i trekket på siden så viser litt, men ellers.. ikkje slitt..så. dette kan ikkje stemme.. må være andre grunner enn berre slitaje...!:)

-91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk

--------------------------------------------

Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarer burde vite at om en bil er slite sterk eller ikke. Avhengier ikke av om setene er slitesterke eller ikke. haha.. :spin

 

Om du ikke selv klarer å se om setene er slitt eller ikke. Ta å få inført at du må ha briller i førerkorte, kansje automatgir også. Vis de ikke har vært noen orntlige burger elskere som har maket seg ut og inn av bilen vær gang de ser burger reklame.

 

Vis setene IKKE er slitt. Hvorfor godta at noen sier det motsatte. Så klart så vil jo en som kjøper en brukt bil gi så lite så mulig. Sånn er det. Den som kjøper den kommer nok aldri til å bytte trekk heller.

 

Honda er slite sterke. Setene i den jeg hadde har sittet der over 220k. Og der har det vært mye aktivetet fra min side

 

Takk for meg.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår