kenterik Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 noen som kan anbefale noen i østfold akershus oslo som er dyktige til å trekke interiør? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 fairmont på ensjø i oslo er gode ;) eller indicar eller noe såtn på storo:driving Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 takk for tipset Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Skinnassistanse i Drammen. De trekte om Billi sin A4 i alcantara og vanlig skinn bak for å matche Recaro stolene. Ligger bilder på Gatebilforumet- Kjempebra finish! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hva koster det å trekke om en skinninredning sånn ca? Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hva koster det å trekke om en skinninredning sånn ca? vet ikke hva det koster i norge, men jeg spurte engang et svensk firma hva de skulle ha for trekke om skinnsetten i min volvo, de skulle ha mellom 20 - 25000 Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 det koster nok en god del ja. personlig vil jeg bare trekke opp dørtrekka mine jeg da, og det er nok atskillig mindre jobb enn skinnseter. er nesten så jeg kjøper en boks med 3m spraylim å prøver meg selv... hadde det ikke vært for at jeg tviler på mine egenskaper som salmaker, hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 det koster nok en god del ja. personlig vil jeg bare trekke opp dørtrekka mine jeg da, og det er nok atskillig mindre jobb enn skinnseter. er nesten så jeg kjøper en boks med 3m spraylim å prøver meg selv... hadde det ikke vært for at jeg tviler på mine egenskaper som salmaker, hehe Har selv vurder å gjøre det det selv, ser jo ikke så vanskelig ut når de gjør på RIDES på Discovery, men vi får se.. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe, det gjelder å kjenne sine begrensninger... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe jepp, som kentsor sier. Men på paneler der skinnet bare skal ligge flatt er det ikke noe problem. Værre på stoler hvor man må sy nytt trekk eller sy det fast i orginalt trekk. Følge søm er noe dritt :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Fairmont er ikke gode!! Dei trakk opp igjen et tak på en cabriolet jeg hadde. Det ble brukt uoriginalt tak, selv om jeg presiserte at jeg ville ha original deler (dei trodde sikkert at jeg ikke ville merke det) Taket ble ikke stramt i det hele tatt, med synlige bølger i taket. Og ingen vilje til og fikse det når jeg påpekte det!! Anbefaler Salmaker Arild Broberg i Fyrstikkalleen 21. Dei klarer alt og det blir fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 fairmont på ensjø i oslo er gode ;) eller indicar eller noe såtn på storo:driving Sånn ca. hvor på storo da? Mot nydalen eller? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg