vwsportz Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hei..har holdt på å bygge om å trekke om baksetet til prosjeket. Målet var at det skulle ha samme farge som frontstolene, at noen av linjene fra fremstolene skulle komme igjenn i baksetet og at det skulle bli noe mere sportslig.. her er ivertfall noen bilder resultat eneste bilde jeg har av bilen...grillen er svart..fargen som er der nå er en modd slik er frontstolene her blir sidene bygget opp med skumgummi egnet for det...det gule er det nye...disse var ikke så myk som de som er standar så de gir fin støtte..brukte spraylim for å feste dem og en gulvsag til å kutte dem ut slik jeg ville ha dem. tapen er for å holde dem sammen når limet tørker...limet måtte sprayes på begge flater å få ``hvile`` litt før man satte delene sammen...sitter godt samtidig som du ikke får harde partier i skøytene som kjennes når du setter deg ned denne rullen er bestillt direkte fra Sparco, samme stoffet som setene foran er laget i. stoffet blir skjært ut og delene blir sydd sammen med en tråd jeg kjøpte hos møbeltapeserer som er sterk nok trekker det nye stoffet på setet resultat Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Altså, hva med å legge alle bildene i samme post? :) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Holy crap... imponert Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 nice work:) var litt skeptisk da jeg leste tråden, men det gikk over. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 wow! Tenkt på å trekke om stoler selv. Men har virka som en #¤%#" jobb. Men ser ut som det er overkommelig da. Bra jobba :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hehehe "gulvsag". Sager du i gulvet hjemme? :jackinbox Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 takk for positive tilbakemeldinger:) med gulvsag mente jeg en stor fin sag som står fast i gulvet der du kan stille inn vinkler osv...hadde ikke noe bedre navn:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 konge ! :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 takk for positive tilbakemeldinger:) med gulvsag mente jeg en stor fin sag som står fast i gulvet der du kan stille inn vinkler osv...hadde ikke noe bedre navn:) faen dette ble bra... møbel trekker på deltid.. anngående saga, tror eg det kalles kapp og gjærings sag :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hehe...ok så sier vi det:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 har den rammen til baksetet for å vippe baksetet liggende hvis det er noen som trenger...skal bygge en ny av to plater i cf dette er bare for at jeg trenger festene og at ryggen skal bli helt fast, enkel konstrukson Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 nice! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hei...tenkte jeg skulle få bygget ett bur nå....noen som har tips til hvordan jeg kan bygge det med baksetet i?? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 noen som kan fortelle meg om hvordan jeg legger ut en link til denne tråden en annen plass på forumet? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 noen som kan fortelle meg om hvordan jeg legger ut en link til denne tråden en annen plass på forumet? [url="http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123732&page=1"]http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123732&page=1[/url] Kopier koden i feltet over så vil den bli sende ut som linken under. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123732&page=1 Må bare si at baksetene dine blei meget bra. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg