PsychoPat Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Her har vi grunnen til forvirringen til Uno Racing: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1628 TITTEL VERDI Maks. effekt 3000 Watt Effekt RMS 600 Watt Følsomhet 90dB @ 2.83V/1m Impedanse 3 eller 12 Ohm Monteringsdybde 232 mm Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 SQL-subwoofere til en rimelig penge: http://www.soundsplinter.com Har en RL-p15, og all SQ over 140dB er god SQ, spør du meg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Se etter ett element som har høy følsomhet (db pr. m), gjerne i midten av 90-tallet og som tåler godt med effekt. Cerwin Vega har som regel god følsomhet på sine subber og tåler godt med effekt. Generelt vil JEG anbefale deg å legge mest penger i forsterker og relativt mindre i bassene. En brukt forsterker og nye elementer er det jeg ville tittet etter. Er litt skeptisk til å kjøpe brukte elementer da du ikke kan sjekke at spolen har vært delvis kokt uten å ødelegge elementet. Samme utstyr, men forskjellig montering kan fort gi over 6dB forskjell så det er viktig å prøve seg litt frem for å finne ut hva som funker i den bilen du skal bygge i. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Her har vi grunnen til forvirringen til Uno Racing:http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1628 http://manuals.harman.com/JBL/CAR/Boxes%20and%20Parameters/W10GTi_rev_f.pdf les detta da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 http://manuals.harman.com/JBL/CAR/Boxes%20and%20Parameters/W10GTi_rev_f.pdf les detta da.... Maks. effekt 3000 Watt / Effekt RMS 600 Watt og Impedanse 3 Ohm / 12 Ohm har ingenting med hverandre å gjøre.. Det er forsterker som "har" effekt ved en gitt "motstand", ikke elementene Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 http://manuals.harman.com/JBL/CAR/Boxes%20and%20Parameters/W10GTi_rev_f.pdf les detta da.... Unnskyld meg, men; er du skada eller noe? Hvis du leser quoten min så skjønner du kanskje litt mer. Jeg viste bare Hifonic hvorfor du oppga både 12Ohm og 3Ohm. Jeg quoter på nytt slik at du slipper å bry de stakkars hjernecellene med å bla oppover: TITTEL VERDI Maks. effekt 3000 Watt Effekt RMS 600 Watt Følsomhet 90dB @ 2.83V/1m Impedanse 3 eller 12 Ohm Monteringsdybde 232 mm Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 JBL har funnet løsningen: Eivinn - Bilradiospesialisten i Kristiansand: "Her har du en av de råeste 10" på markedet for tiden. Hele 3000 watt blitt stappet i denne "lille" subben, og den yter hele 600 watt(!) RMS. Denne er subben har et skikkelig tøft utseende, og en lyd som passer over alt! Vil du ha den kjappe og presise, den kraftige og dype, eller kanskje begge deler, er dette det rette alternativet." Et element som ikke trenger forsterker, hvor genialt er ikke det? :popcorn Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Og der har man vel strengt tatt Bilradiospesialisten i Kristiansand i et nøtteskall.. Det er slett ikke rart at vanlige, dødelige blander begrepene når selv ikke "spesialistene" klarer det. En skuffende ting, som både viser manglende kunnskap og manglende respekt for kundene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 løsning: :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Unnskyld meg, men; er du skada eller noe? Hvis du leser quoten min så skjønner du kanskje litt mer. Jeg viste bare Hifonic hvorfor du oppga både 12Ohm og 3Ohm. Jeg quoter på nytt slik at du slipper å bry de stakkars hjernecellene med å bla oppover: okay daså.... men fan ikke tru at du e nokka.... de e ikke så tøft og vær storkjæfta i et forum når du ikke ser motparten i øyan....:deng va ikke ute etter og brife me kunskap som æ ikke har¨.... kødd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hihihihihi! :wonder Uno Racing babyhmm? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 JBL har funnet løsningen: Eivinn - Bilradiospesialisten i Kristiansand: "Her har du en av de råeste 10" på markedet for tiden. Hele 3000 watt blitt stappet i denne "lille" subben, og den yter hele 600 watt(!) RMS. Denne er subben har et skikkelig tøft utseende, og en lyd som passer over alt! Vil du ha den kjappe og presise, den kraftige og dype, eller kanskje begge deler, er dette det rette alternativet." Et element som ikke trenger forsterker, hvor genialt er ikke det? :popcorn Hehe, hvor genialt er ikke det? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 løsning: :D Hva er prisen på en slik skjønnhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Du får den for 6300 på megabillig.com eller så mener jeg og ha sett den til 10k i en butikk i norge... Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hihihihihi! :wonder Uno Racing babyhmm? Tror han vart litt sint jeg , haha! Hissigpropp :D Nok OT :P Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg