Gå til innhold

Bygge om fjærbein til coilover fjærer??

Ranger emnet


VEPSEN

Anbefalte innlegg

OK! Må dreie med hylsene fra pedersen racing også, 50mm innv.dia mens beina har ~52mm utv.dia.

Blir vel å dreie "opp" hølet i hylsa hvis det er mulig, liker ikke tanken på å dreie ned beinet....

Får vel ta en tur ned til særp til uka å handle bilstein og hylser.

Takk.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxis: Se der ja! Det så endel bedre ut! Bytter man ut hele fjærbeins røret eller er dette no man trer utapå det gamle røret?

Så at SAM hadde endel forskjellige rør, hvilket kjøpte du?

Noen av røra var jo såpass dyre at skal man ha rør og dempere så er ikke veien til de billigste sellholm beina lang...

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, 3000SEK er grei pris det. Men jeg trenger dempere og fjærer i tillegg, og da er er det ikke så mange tusenlappene opp til sellholm. Må regne litt her.... :)

Takker så meget for nyttig informasjon.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare å dreie litt på fjærbeient da. for å få på de gjengerøra fra pedersen... jeg har sånne fjør bein som jeg dreide ned selv, har ikke fått kjøpt meg gjengehylse enda... dreide de fjørbeina ned på Ø50,00 akkuratt målt med micrometer!!!! er masse og ta av der! og så bare å kjøpe seg fjører fra gundersen, 60mm fjører, som du kan velge stivhet på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare å dreie litt på fjærbeient da. for å få på de gjengerøra fra pedersen... jeg har sånne fjør bein som jeg dreide ned selv, har ikke fått kjøpt meg gjengehylse enda... dreide de fjørbeina ned på Ø50,00 akkuratt målt med micrometer!!!! er masse og ta av der! og så bare å kjøpe seg fjører fra gundersen, 60mm fjører, som du kan velge stivhet på:)

 

koster fjærene a??

 

noen som ha mekka juster bart bak eller??

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår