Gå til innhold

Frontblinkers

Ranger emnet


kVaKK|Akk

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte for en god stund tilbake endel lyktestash fra Autospar.

 

Det jeg bestilte var:

- Baklykter til Jetta

- Sideblinkers (Clear/chrome)

- Frontblinkers (Clear/chrome, uten park)

 

Etter ei stund fikk jeg en mail der det står at dem ikke lengre kan skaffe disse frontblinkerene. Disse ville da bli slettet fra ordren.

 

Ville vært veldig fint å fått frontblinkers i samme stil som resten av lyktene.. Nå har jeg alle lykter sota kølsvarte (bortsett fra hovedlyktene..).

Begynner å gå litt lei av disse nå.. og de lyser heller dårlig!

 

Så jeg lurer på om noen veit om andre (helst norske) webshops/shops som har slike clear/chrome frontblinkers uten park til Golf/Jetta 2?

Evt. om noen har til salgs..?

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte for en god stund tilbake endel lyktestash fra Autospar.

 

Det jeg bestilte var:

- Baklykter til Jetta

- Sideblinkers (Clear/chrome)

- Frontblinkers (Clear/chrome, uten park)

 

Etter ei stund fikk jeg en mail der det står at dem ikke lengre kan skaffe disse frontblinkerene. Disse ville da bli slettet fra ordren.

 

Ville vært veldig fint å fått frontblinkers i samme stil som resten av lyktene.. Nå har jeg alle lykter sota kølsvarte (bortsett fra hovedlyktene..).

Begynner å gå litt lei av disse nå.. og de lyser heller dårlig!

 

Så jeg lurer på om noen veit om andre (helst norske) webshops/shops som har slike clear/chrome frontblinkers uten park til Golf/Jetta 2?

Evt. om noen har til salgs..?

 

På forhånd takk! :)

Hva er galt med lykter m/park da? :wonder Har dem clear/chrome m/park selv, og du ser ikke park lysa så godt.. Eneste minus er at de lekker vann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår