Skillz2k Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Har endelig fått min peloquin diffbrems og skulle jo absolutt hatt denne inn i kassen så jeg kan montere sammen bilen.. Er det noen personer eller firmaer som kan gjøre dette ordentlig i Bergen/omegn? Kassen er ute av bilen og diffen helt ny. om det er noen med kompetanse innen dette vennligst gi en lyd.. noen som vet om noen firmaer så ta å skriv de inn.. Ak Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 slikt pleier å være ganske plug'n play på fwd. ikke noe shimsing slik som på rwd såvidt jeg har skjønt. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 slikt pleier å være ganske plug'n play på fwd.ikke noe shimsing slik som på rwd såvidt jeg har skjønt. fikk dette til svar på et annet forum. Vanskelig er det ikke, men du bør ha skrudd litt før og ha tilgang på orginal rep. literatur som omtaler bytte og innjustering av diff. Utstyret du trenger er en slank avdrager for å få av 5.girs drevene, et mikrometer måleur på stativ og vanlig håndverktøy (en blåselampe/gassbrenner hjelper også ved montering av 5.girs drevene) Så om noen føler dette er en jobb for de så ta gjerne kontakt Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 :wave ingen som vet.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Innbiller meg at dette er noe et verksted som spesialiserer seg på firehjulstrekkere kunne ordnet rimelig fort? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Børge Olsen eller hva han nå heter på Askøy. Han driver jo kun med VAG! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Diffen må shimses slik at den sitter skikkelig på plass. LSD er vanlig å montere på turbo-Hondaer, som er fwd. Skaff deg verkstedshåndboken og gjør det selv =) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Diffen må shimses slik at den sitter skikkelig på plass. LSD er vanlig å montere på turbo-Hondaer, som er fwd. Skaff deg verkstedshåndboken og gjør det selv =) problemet mitt er at jeg ikke stoler nok på meg selv til å gjøre dette, er ingen mekanikker.. Føler at dette er en meget vital del og vil ha det gjort skikkelig og vil i den anledning få noen som har gjort dette før til å gjøre det.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Vel da må du ha cash for at andre skal fikse jobben :D Toyparts i åsane ordner det for deg, du kan ta en telefon til dem å høre. Dyktige folk som jobber der, de jobber med slikt daglig. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 takk for tipset.. må ta en liten ringe runde og se Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg