Mambo Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 var vel noe snut som satte pris på noe god lukt av brent gummi.. hvor mye for å leie en del av gulvet til noen av særp gutta under gatebil treffet? ;) er så dritt å gå av vakt for å sove i telt eller bil.. blæh :S Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Tror snuten kom for å ta de amcar-folka som burna ut i fra esso`n. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 he he gøtt og få pussa tenna litt:)dama lo vel da...:hello: men det som var jævlig var når vi hadde dratt og var på vei mot rundkjøringa ved meieriet så møtte vi snuten med fulleblålys!!oh shit tenkte jeg da...nå har vel noen meldt oss siden alle tok helt av på slutten med børninga! første jeg gjorde var og ringe magnus som dro sist og det viste seg at han drev og leka seg med litt mere donuts etter at alle dro!!! og ba han dra tvert....wops!!! men heldigvis så møtte aldri magnus snuten så den må ha svingt inn til skjeberg rådhus!!!!!!!!!snakk om opplegg ha ha så det treffet vi hadde med børninga vil jeg kalle for perfekt :thumb men ble litt lette pust når det viste seg at snuten hadde andre planer puhhh:) Ungdommen nå til dags :nono: kiddie Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 fasen kjærra di virka frisk den nå gett snerra bra i pottene dine¨ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 fasen kjærra di virka frisk den nå gettsnerra bra i pottene dine¨ Tnei, er langt ifra sånn den skal være egentlig... du må få snekret sammen vølvøn å frese litt rundt du også snart :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 frese ja gleder meg stort til det nå om dagen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 må ha meg sperre jeg også, så jeg kan legge litt donuts jeg også :P noen som kan montere turetrac? :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 alf eng i trøgstad tok 1000kr for shimsing med nye lager.smekkertm'm tror den kællen har mye og jgøre om dagen men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 han har vel alttid mye og gjøre han, hehe Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Tror snuten kom for å ta de amcar-folka som burna ut i fra esso`n. hvordan gikk det egentlig med felgen din? så ut som det var lite luft i dekket... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 sleng ut noen bilder fra treffet da,så vi vestlendinger som bare drikker utepils i ferien også får se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 jeg vil og ha bilder og film yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 skal se om jeg klarer og trylle fram litt bilder jeg Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Gjerne, men ta for ALL del bort reg nr!!!!! Samma om det var parkert bil eller børning...! Så ikke så dum ut den 242n din LMS, litt lakk så ern i hus. Men ta originalfarga. Så ut som at det var litt dårlig med luft i dekka på sølvpilen ja, kjørte du punkis til nærmeste suppestasjon da el? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hm.. den 245'en burna ikke no særlig.. heller ikke noe særlig piruetter.. har du virkelig FT motor?? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg