Gå til innhold

Knust Mitsubishi Evo i Troms

Ranger emnet


Four rings

Anbefalte innlegg

enig med deg der ja. bare helt latterlig å drive kaste dritt på den måten. er heller ingen ting som sier at jenter er noe dårligere sjåfører enn gutter. det er jo ikke akkurat som om at gud bastemte at gutter skulle være bedre enn jenter til å kjøre. gutter krasjer like mye som jenter. ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bilen tilhørte et firma?

 

Håper bilen var forsikra for folk på 18 og over. Hvis ikke har de et helvettes problem med tanke på at jenta var 19. Og om det skulle vise seg at hun har kjørt uansvarlig, så har de IHVERTFALL et problem.

 

Ganske så dyr bil detta.

Bilen hører til en privatperson, men denne personen eier også et firma.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig.. så mener jeg at en person på 18-25 år ikke burde få kjøre biler med slike krefter. De mangler erfaring og rekasjoner. Kan godt hende at jenta fikk panikk og bare presset gassen i bånn. Og kan være det at hun merket bilen rykket på rompen og slapp gassen. Når man har kjørt bil bare noen år så tror man ofte man er flinkere enn man egentlig er. Hvis jeg tenker tilbake når jeg kjørte stolt rundt i min granada.. at det har vært evo.. ja, da har jeg sikkert ikke vært her idag.

 

ALT for mange ulykker med unge personer som kjører biler med høy effekt. Det er ikke bare noe jeg tror, men det er fakta hvis man leser aviser..

 

Personer mellom 18-25 burde ikke få ha biler med mere en 100HK på veiene. Og kast ut bilspillerene også!

 

Mvh

 

Dette med uerfarenhet og for stor selvtillit fikk jeg smertelig erfare i natt. Smelte 240'n mot en murkant etter littegranne satsing rundt en sving... :shake

 

Erfaring er noe som kommer etter mange år bak rattet, ikke med lappen!

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med uerfarenhet og for stor selvtillit fikk jeg smertelig erfare i natt. Smelte 240'n mot en murkant etter littegranne satsing rundt en sving... :shake

 

Erfaring er noe som kommer etter mange år bak rattet, ikke med lappen!

 

ble murkanten kondemnert ? violin

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig.. så mener jeg at en person på 18-25 år ikke burde få kjøre biler med slike krefter. De mangler erfaring og rekasjoner. Kan godt hende at jenta fikk panikk og bare presset gassen i bånn. Og kan være det at hun merket bilen rykket på rompen og slapp gassen. Når man har kjørt bil bare noen år så tror man ofte man er flinkere enn man egentlig er. Hvis jeg tenker tilbake når jeg kjørte stolt rundt i min granada.. at det har vært evo.. ja, da har jeg sikkert ikke vært her idag.

 

ALT for mange ulykker med unge personer som kjører biler med høy effekt. Det er ikke bare noe jeg tror, men det er fakta hvis man leser aviser..

 

Personer mellom 18-25 burde ikke få ha biler med mere en 100HK på veiene. Og kast ut bilspillerene også!

 

Mvh

 

Dette er vel ikke å ta en veldig stor gruppe mennesker under en kam? :shake

er en go del folk i denne alders gruppen som er meget gode sjåfører!

 

 

men hold dere til topic nå ellers så slettes tråden!!!

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ingen sorte evo ix`er igjen i norge etter at min og den i tromsø gikk til de evige jaktmarker...??? Tror ikke dette med disse utforkjøringene har noe med at de er jenter... Har heller tro på manglende erfaring på følgende område: 4*4 + masse power og kilometer... Og at min gikk av veien skyltes ikke høy hastighet men en punktering. 45 profil + skarp stein (ikke nevnt anleggsfirma hadde tippe grus/pukk i veikanten like før hun fikk skrens) i 80km/t tar knekken på de fleste dekk. At ikke jeg har dratt av veien kan jeg vel takke en del lek med bilen på områder uten folk/trafikk...

- Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684

- Død EVO IX -06 GSR

Ride EVO IX with pride...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: Jeg skal til Rudskogen å kjøre neste fredag på bilmekaniker-treffet, kan ikke du ta med deg Preluden og komme en tur da?

 

Jo jeg skal dit, kjører ikke med preluden, men vi kan kjøre om kamp for det :hello: Kommer ALDRI til å kjøre på bane med en såpass dau bil.

 

Og til dere andre: har aldri sagt at jeg er verdens mester! Har kjørt ut engang før i vinter..Men det var pga. litt for hard satsing ut av en sving.

 

Evil: Bra det gikk bra med dama de ihvertfall! Kunne fort godt værre når man ikke bruker belte.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår