Gå til innhold

Min 92' Vento CL

Ranger emnet


icemanx

Anbefalte innlegg

blir bedre når jeg får kw settet om et par uker.. er ikke godkjent som det står nå , og den er "litt" i mykeste laget nå.. tenker coiloverene blir satt på maks stivhet og senket som det er nå / litt lavere

 

Heisann, dette ble rått... :)

Når du får senkesettet ditt, så får du huske å ta nye bilder :D

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Du har vært flink du kjakan :)

 

Men Angel Eyes og panserforlenger? Skal du ikke ha det?

Kjøpte Angel Eyes hos NBS, passer perfekt og ser sinnsykt mye tøffere ut :) Panserforlengeren skal hentes iløpet av denne uken før den skal jobbes med og gå i ett med panseret :)

 

Men du har ikke litt mye senk på kjærra? 60-80mm foran er en del? Skal senke 60-40 på min om litt.. Du har tross alt 215, jeg kjører på 205. Synes det ser veldig trangt ut hos deg med 80mm selv med full stiv på dempissn..

Uno, Dos, Audi, Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panserforlenger skal jeg ikke ha.. synes det har blitt litt oppbrukt.. angeleyes blir bestilt den 12'de når lønna kommer inn på konto..

 

mye senk forran.. næææh.. må være såpass.. skal skru den ned litt mere bak når jeg får ånden over meg en dag, men er litt slitsomt å skru på både min og fruen sin bil samtidig..

 

dsci0250.sized.jpg

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og det ser litt vel trangt ut..

 

Jeg har 205/40-17 på min vento 1,6GL+ 97 modell, men ennå ikke senkesett.

 

Har tenkt en langt mer konservativ senking 40/30 mest sannsynlig grunnet fartshumper i nabolaget.

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Sinnsykt klean og fin bil. Trenger ikke mye mere enn senk på vento. Blir bra da. Kjører selv med 215-17 subber litt med 60-60 senk men det ser bra ut når det er trangt :p

Men fin bil. Digger golffront på vento :m'm:

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår