Gå til innhold

Min 92' Vento CL

Ranger emnet


icemanx

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle få meningene deres på kjøpet mitt..

 

SANY0014.sized.jpg

SANY0013.sized.jpg

SANY0012.sized.jpg

SANY0015.sized.jpg

SANY0016.sized.jpg

 

Gått 212.000 pr nå , alle servicer holdt hos merkeverksted, EU-ok i vår hos NAF uten feil , intereiøret er strøkent ( ser ikke brukt ut ) bortsett fra posen over girspaken og et knøttlite hull i pasasjer-setet forran.. Minuset med den er at det er røyket i den , men det skal jeg bli kvitt..

 

Betalte 19.000 for den ( ikke med felgene på bildet ( de har jeg henta fra 2'er golfen min )) og det synes jeg var en veldig fin pris.. Motoren er fin og tørr ( dvs ingen lekkasjer ) og den 01.06.06 var den på service ( før jeg kjøpte den ) og det ble brukt 7500 på den ( nye dempere , rotor, fordelerlokk , plugger, pluggledninger, oljefilter , olje +++ ).

 

Planer for nå er i allefall 60/60 eller 80/80 senk ( hvis det går med 215/40/17 ) , vr6 leppe forran , montere momo-rattet jeg hadde i golfen og flytte over stereoen, kanskje mekke hvite instrumentskiver og blått lys i instrumentet.

 

MVH

Morten Schjetne

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser jo bra ut, og en OK pris :thumb ! siden du har steisprut i fronten..hva med å bytte til Golf 3 lykter? da får du noe som ingen andre(?) eller veldig få i norge har! eneste som må byttes er vel lykter og panser tror jeg, dette bytter du bare med noen som har golf 3 da vettu ;)

Må nok bytte skjermer foran også på 3`r buen ved lyktene er ikke lik ellers tror jeg begge hadde blitt veldig skuffet. har vurdert dette selv, men er en del som har gjort det og jeg ville bare gjøre det fordi det er mulig å få golf lykter med klart glass og plass til montering av blinklys i lyktene. tanken var å kjøpe fanger med clean look. dvs. uten lykter i fanger av noe slag. ellers må jeg si at det ser ut som et varp... velkommen i vento gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

primer og hvit hobbylakk fra biltema av alle ting.. kompis av meg som har testa den på felgene sine, og den sitter som faen bare den får tørke godt..

 

tenkte å lakke calipere røde og pusse litt rust av tromlene bak og lakke dem røde også.. trur det passer bra sammen med hvite felger..

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lakker tromblene røde, synes det blir for "jalla", men lakkerer du calipperne og tromlene sølv ser det mye mer cleant ut. bilen ser ellers ut som et veldig godt eksemplar. ville fått den ned på bakken veldig fort. en vento trenger ikke mye for å se litt kul ut, senk og felger gjør mye. og når du først skal koste på nytt senkesett, så spar til coilovers. skal du ha 17" burde du kjøre 205.40.17. ellers vil du bli plaget av subbing med en gang en kompis hopper inn i bilen bak.

 

et lite tips for baklyktene, er å lakkere øverste delen enten rød eller svart som kom originalt på nyere ventoer. jeg valgte å lakkere de røde. da ikke veldig mange har det. men du har også da muligheten til å lakke hele lykte så det ikke ser jalla ut. bruk transparent lakk til lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår