LaSSiss Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Bilen vurderes nå solgt.. Noen som kan være interesserte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Bilen vurderes nå solgt.. Noen som kan være interesserte? Hvor mye har du tenkt deg for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 er litt usikker, hadde tenkt til og selge den uten felger.. Clutchen er litt slitt på den så den burde nok byttes.. eller meget hel og fin bil 1987modell! Motoren er ikke godkjent i bilen enda! Bilen har noe rust men ikke mye, såvidt blitt noe bakerst i kanalen og hjulbuen, ikke mye, og litt under lista på bakruta! Bilen er fri for rust i gulvet! Uten felgene kunne jeg tenkt meg rundt 30.000 Sitter nye lykter rundt om+ hvit blink rundt om, svart listverk,dørhåndtak,dropplist osv. Rsport dempere, Rsport senkefjører til diesel, Godkjent i vognkortet! Torpedotårnstag! 3'' fra turbo! r sport setetrekk type blå\blå B230ft 90', m46p , samt nytt lager i mellomaksel. Haltech e6k Laptop til sprutet kan følge med! Er noe jobb igjen på bilen som og henge opp litt ledningsnett og tette hull til kabelmatte i torpedoveggen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hvis du selger den i deler så rop ut :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Nytt prosjekt på gang eller? :doh Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 usikker altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har du denna diesel motorn enda eller? Turbo eller suge? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 har den, har lovt den bort man kar'n kommer aldri, sugemotor det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 da henter jeg 242 til Lørdag, Noen som kunne vært interessert i min 240 turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Du kvitter deg med børsa du og.. bilder info om 242 du skal handle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 standar 79, aldri rørt, 1 eier. gått 240 000, der skal det bli forandringer i løpet av vinteren må jeg si! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 godt og høre..Husk og ha bruksbil ved siden da.så du ikke bruker den opp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 jadajada, det kommer det kommer! ;);) Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg