Gå til innhold

Nå er dieselmotorn ute!

Ranger emnet


LaSSiss

Anbefalte innlegg

Nå er dieselmotorn ute.. endelig.. Nå skal snart en b230ft pryde vogna mi! :)

Nye OMP stoler skal inn om ikke så alt for lenge også!

 

 

DSCI0001.JPG

DSCI0002.JPG

 

Motoren er forøvrig til salgs! Men har rådebank!

 

DSCI0011.JPG

DSCI0012.JPG

 

Da er bilen på henger og står nå hos SS242 her på forumet!!

 

Bilder av motor og stoler kommer etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig eg lever meg for mye inn i dette, men eg håper du ikkje har fortalt alle de lokale heltene at hestene skal mer enn dobles, så du kan knuse de ut fra et kryss eller noe og skremme livet av de ;)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig eg lever meg for mye inn i dette, men eg håper du ikkje har fortalt alle de lokale heltene at hestene skal mer enn dobles, så du kan knuse de ut fra et kryss eller noe og skremme livet av de ;)

Vi vet allerede... :deng

Jeg har til og med fått se motoren.. :well Men da uten at Lassis var til stede.. Tok en titt på den når jeg henta spacere.... :driving

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaaa?

Hehe.. trur du det blir bra da glenn?

Bra? joda.. men med den lille snurra da gitt... :eek: Du burde vel finne noe som leverer litt mer luft? ;)

 

Neida, tror nok det blir bra jeg. Du får vise meg hva børsa er god for da, når du får ting på greip og tør å bruke greiene litt...

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår