Otto von Bismarck Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Døde ofrene hans av lusangrep, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Døde ofrene hans av lusangrep, eller? Ikke alt som kommer fra deg er like morsomt heller da... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Det er ikke mitt problem. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Må nesten ta med denne Mustang GT-R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Siden jeg er ganske fasinert av store kjøretøyer kan jeg jo reklamere litt for arbeidsplassen min. Er vognfører i Sporveien. Tekniske data Lengde: 33,12 m Høyde: 3,62 m Bredde: 2,60 m Egenvekt: 64.980 kg Max vekt: 80.000 kg Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by jumbo Må nesten ta med denne Mustang GT-R En "nesten bil" av det så jeg i uka som var. Bare at det var en Ford Mustang Cobra SVT, og siden av den sto en lekker Corvette Coupè. Var forresten i Danmark. Så masse lekkert der.. Så blandt annet 2 stk Supra også. Gleder meg til helga. Fordi da er det Gatebil :D thumpsup morph Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 .454 casull, et av de kraftigste håndvåpenkalibere, og nok med recoil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 clintern kan bare pakke sammen lissom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heretic668 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Gunner'n jeg skyter med i hagan :D Siter ------------------------------ ---------HERETIC---------- ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Min gunner, en Ruger Blackhawk 10 1/2 " løp.Skyter hardere ladninger enn .454 casull butikkammo.Bildet tatt rett etter avfyring. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by sindrulf clintern kan bare pakke sammen lissom Elton John kan i hvert fall gå og legge seg. Uten meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattlås Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Heretic668 Det tøffeste med denne kanonen er jo at den faktisk sitter inni dette flyet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Ikke vær i nærheten når det begynner å brrrr'e... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Ost Ikke vær i nærheten når det begynner å brrrr'e... får bare sånne jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by jumbo får bare sånne jeg Kan ikke forstå hvorfor... Brukte da link som funka og greier jeg! Får gjøre det på den enkle måten i stedet... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg