Hossen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Vell, jeg er så heldig og skal få min søsters passat stasjonsvogn... Bilen har litt feil med lås og dørhåndtak, men det blir inget problem. Bilen har ikke gått noe spesielt langt heller, 176 000. Den er også ganske rustfri, iallefall i hjulbuene og ellers på utsiden av bilen. Har ikke fått kikket så godt under den enda... Jeg har ikke fått bilen enda, har ikke fått tatt noen bilder av den, men der er ganske så lik den som er over. Men jeg hadde da tenkt å bruke 30 - 40 tusen på å kjøpe bil, men nå har jeg 30 - 40k å bruke på bilen. Noen tips om hva jeg skal bruke pengene på ? Lakkering, bodykit, anlegg blir et must, tror jeg også kommer til å skifte ut slitedelene i motorom. Noen stilige felger blir prikken over i'en. Men det jeg har vurdert litt er: Suicide doors? Tenkte på dette bak da seffølgelig :) En annen plan jeg og noen kompiser har tenkt litt på er "doorpoppers", ingen dørhåndtaker... Kommer også til å montere sentrallås trolig, da låsene som er nå må skiftes uannsett. Jeg har lyst å ha en "clean" look på den, så emblemer o.l. kommer jeg til å fjerne. Visst noen har noen kjekke sider, tips, eller lignende så kom med dem!! :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei og gratulerer med ny god gammel passat! Liker det at det blir flere her med disse bilene, og med 40k får du nok en ganske strøken bil til slutt. Ser det er en GL men noe mer info hadde ikke gjort noe. Hvilken motor? 2,0 eller 1,8? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Er litt usikker selv, jeg har bare fått bekreftet at jeg får den :P Jeg får trolig bilen når jeg kommer hjem fra Brasil, reiser den 25. Juni. Jeg begynner nok å skru å mekke på den iløpet av Juli/August og skal jobbe høsten/vinteren og ha den klar til Rudskogen 07. Jeg skal prøve å få lagt ut litt info så fort som mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 heisann. Hvis jeg var deg å hadde de pengene klart er lista ganske grei hva jeg hadde kommet til å gjort. - justerbart senk ( 4k (ca 5 med forstillings kontroll som du trenger) - noen feite 16" ( 8-9k) - bad look grill uten gitter ( 2-3 tusen) - VR6 leppe foran (7-800kr) - halv sota baklykter (får du tak i på høggern) - hvite blinkers på sia (par hundre) - lakkering av den nye grillen, samt speil og håndtak eventuelt lister på sia samt ruglete felt på fanger. eventuelt hel lakkering da hvis du vil slå på stor tromma. Det er hva jeg ville gjort hvis jeg var deg å hadde såpass med penger å bruke på bilen. angående suicide doors så er dette gjort før, på b3'n, her er noen bilder Er litt jobb da men det vet du vel. Her er passat STV med vr6 leppe,grill, senk og felger :) http://vemund.oyer.biz/bilforumet/passat/10juni/hmmmmmm.jpg fantaserer du om å gjøre noe uten om det vanlige ser du her hvordan kjerra blir med 19" http://vemund.oyer.biz/bilforumet/passat/10juni/passat19zoll.jpg http://vemund.oyer.biz/bilforumet/passat/10juni/1481.jpg Her er en litt spesiel løsning på lyktene foran, spesiel men tøff :) bare fantasien setter grenser se bare på denne ;) http://vemund.oyer.biz/bilforumet/passat/10juni/extrem%20passat%2035i.jpg enda en pen passat http://vemund.oyer.biz/bilforumet/passat/10juni/passat%20b4%20vr6.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 haha, rått! Takk for bildene og tipså passat kara! Kan ikke vente å begynne på prosjekte mitt :D edit : Bilen skal hel-lakkeres... Fargen er enda ikke bestemt! (men har jo fått noen idear nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg hadde funnet en utenlandsk delebil med skinnseter, klima og annet digg. Plastikkbiter hadde jeg helt styrt unna. Alle skal jo ha combat-ditt-og-datt. Det er typisk at alle skal bruke mange titusen på å gjøre bilen spesiell, men så ser den ut som alle andre styla biler til slutt. Nå har du en glimrende mulighet til å lage noe tøft. Hellakkering inkl lister kan være fint, men ikke velg standardspoileren/ fangeren som bilen på bilde. Ugly farge, men fine Porschelook-felger. Jeg vet ikke hvor takrailsen kommer fra, men det er ikke fra denne bilen. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Her er et eksemplar som viser at det ikke er så mye som skal til på en passat :) Norsk er den også. Jeg har mere sansen for dette en fult med plastikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Her er et eksemplar som viser at det ikke er så mye som skal til på en passat :)Norsk er den også. Jeg har mere sansen for dette en fult med plastikk. Var fin den, men litt soting av ruter hadde sikkert gjort seg :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Var fin den, men litt soting av ruter hadde sikkert gjort seg :driving Nei nei nei nei...... Soting ødelegger alt. Hvis det skal se okay ut må ALLE siderutene sotes. Hvis ikke ser bilen ut som en varebil. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NChief Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Nei nei nei nei......Soting ødelegger alt. Hvis det skal se okay ut må ALLE siderutene sotes. Hvis ikke ser bilen ut som en varebil. Du er på bærtur :op ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Nei nei nei nei......Soting ødelegger alt. Hvis det skal se okay ut må ALLE siderutene sotes. Hvis ikke ser bilen ut som en varebil. Alle eller ingen da seff :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Noen som har en idè om hvilket bodykit / spoilere som kunne passet til denne passaten med litt modding (men ikke for mye...) har lyst på noe annet enn va "alle" andre har :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Du har vel egentlig fått svar på det allerede ;) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Du har vel egentlig fått svar på det allerede ;) hehe ja hvis han ikke må ha det inn med t-skje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg