Gå til innhold

Treff Skedsmohallen snart?

Ranger emnet


RollaOle

Anbefalte innlegg

Tror faktisk det er bedre å finne en plass i oslo enn å prøve å ha noe treff på skedsmohallen eller andre steder i nærheten av Lillestrøm. Politiet her har en smule merkelig prioritering til tider. Så fort de ser 2-3 styla biler sammla på en plass så er det opp med politihellikopter og massiv oppmøte av politibiler med en gang.

 

Politiet i Oslo tror jeg har litt andre prioriteringer, så jo når vi hadde treffa på ikea, tok jo evig lang tid før politiet i det heletatt kom enkelte ganger.

 

Mitt tips er hvertfall å prøve å få til noe i Oslo-politidistrikt enn romerike...

 

Tryvann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen snille sjeler vil pm'e meg og få mob nummeret mitt, så hadde det vært kos... (aiks! Hørtes ut som en søker-partner annonse... :O )

Er ikke mange folkene i min vennekrets som bryr seg noe særlig om bil, så kommer som oftest for sent til de streetmeetsa som det blir informert om på folkemunne.. :(

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får bare følge med på forumet da vet dere gutter ;-) (Jenter også for den saks skyld :-P)

 

Jeg har også vært med på at politiet på Romerike ikke er så alt for glad i streetmeets, men dere kan jo glo litt rundt på hva som skjer i nærheten, som for eksempel Follo ;-)

 

Kan nevne at det er planer om et treff på Ingierdstrand som ikke er så all verdens langt unna Romerike. Erfaringene med politiet i Follo er at vi får lov til å være omtrent hvor vi vil så lenge vi holder oss til enkelte regler :-P

 

Det er en egen post om dette: På tide med noe fett i Follo...

 

Forøvrig er datoen satt til lørdag 1. juli, og vi satser på å få med noen griller og pent vær :-)

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt faktisk akkuratt å tenkte på det. Ingjerstrand må jo være perfekt for no sånt no. STOR P-plass og langt inni skauen med minimalt med naboer. Men nå er jeg borte 1 juli da så det gikk jo rett i dassdoh

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo treff på Ingjerstrand ifjor... syntes ikke den p-plassen var så voldsomt stor, men så ut som det var 2 p-plasser og den ene var avsperra ellerno.

 

Men tryvann? Hvorfor har det aldri vært noe der oppe bortsett fra vintersladding? Er det ikke svæær plass oppå der? Lenge siden jeg har vært helt oppi der så husker ikke..

 

1. juli er det sensation white @ amsterdam arena :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo treff på Ingjerstrand ifjor... syntes ikke den p-plassen var så voldsomt stor, men så ut som det var 2 p-plasser og den ene var avsperra ellerno.

 

Men tryvann? Hvorfor har det aldri vært noe der oppe bortsett fra vintersladding? Er det ikke svæær plass oppå der? Lenge siden jeg har vært helt oppi der så husker ikke..

 

1. juli er det sensation white @ amsterdam arena :D

P-plassen på Ingjerstrand er minst like stor som på skjedsmohallen. Men den er bygget opp i 2 plan. Du har øvere og nedere plass. Var ikke der i fjord så mulig den øvere var stengt?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-plassen på Ingjerstrand er minst like stor som på skjedsmohallen. Men den er bygget opp i 2 plan. Du har øvere og nedere plass. Var ikke der i fjord så mulig den øvere var stengt?

 

Jepp, stemmer bra det.. var kjetting og sperra inn den øverste plassen der, titta så vidt på den og den så ganske grei stor ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår