Gå til innhold

Koni dempere

Ranger emnet


Gjest kentiver

Anbefalte innlegg

Gjest kentiver

Var innom Wang idag og spurte på prisen på Gule koni, de kostet ca 1250 pr demper, dette uten fjærer eller noe slikt, kun demperene. Så ble ca 4500,- for alle demperene til bilen, så jeg bestilte liksågrett. har fjærer fra før.

Men ser på blant annet Autodb, at de selger komplette sportsfjærer for halvparten av prisen, det er riktignok ikke Koni, men er det stor forskjell på kvaliteten? Er det mulig at hun dama bak disken tok feil, at 1250,- var for begge framme, og 1250,- for de begge bak? Istedet for pr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Wang idag og spurte på prisen på Gule koni, de kostet ca 1250 pr demper, dette uten fjærer eller noe slikt, kun demperene. Så ble ca 4500,- for alle demperene til bilen, så jeg bestilte liksågrett. har fjærer fra før.

Men ser på blant annet Autodb, at de selger komplette sportsfjærer for halvparten av prisen, det er riktignok ikke Koni, men er det stor forskjell på kvaliteten? Er det mulig at hun dama bak disken tok feil, at 1250,- var for begge framme, og 1250,- for de begge bak? Istedet for pr stk.

 

Tjena.

 

har kjørt med Gule hardhetsjusterbare Koni med H&R fjører tidligere.

Gikk over til høydejusterbart setup til en mye bedre pris en det du har fått...

 

Og er MYE MYE mer fornøyd med dette enn Koniene.

 

just my 50 cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&R justerbart. Det har jeg. Riktignok dyrt, men satt på bilen når jeg kjøpte den. Koster vel 12 000kr nytt. Henger på som bare det, samtidig som det ikke er så ubehagelig å kjøre med. Rimelig stivt, men jeg personlig liker å kjøre stive biler bedre enn myke biler. Skal hoppe litt opp og ned i setet ved litt ivrig kjøring mener jeg:op

 

Skulle jeg kjøpt nytt senkesett selv, så ville jeg gått for Vmax grunnet den snille prisen, og nettopp fordi det er justerbart. Ikke hørt no dårlig om Vmax. Men om du søker litt rundt på forumet så vil du finne mange tråder der det står om diverese erfaringer fra forskjellige folk:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett helt annet merke igjen. Tatt inn fra tyskland i samme prisklasse.

 

FormelK. Er montert på min III`er golf. Anbefales. (iallefall i denne prisklassen) Gruser etter min mening Gule Koni.

 

Anbefaler deg absolutt som andre her å invistere i "gewinde" når du først vurderer å legge borti 5 lapper i senk.

 

Mvh

Tjab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kentiver

Tror jeg kommer til å satse på de gule koniene jeg. Det jeg har gjort med understellet i det siste er nye foringer, stab stag, venter på gti bakstilling. Kjenner at bilen er ganske stiv, men skulle gjerne vært stivere. Så etter det så er det bare å begynne på bremsene:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha sagt det, Formel K suger bigtime......svindlerer som selger dempere a la sykkelpumper

 

Har du gule koni, eibach fjærer og eibach stabstag kjører du sirkler rundt gutta med supersport gewinde på bane, lett.........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår