Gå til innhold

Golf Mk1

Ranger emnet


texx

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

finnes ikke m3 speil til 1´rn nei. men m3 speil fra 2´rn funker =)

 

så vidt jeg ser og skjønner av tuningfirmanes websider, så er mange av speilene til mk1 og 2 samme, men forskjellen ligger i de såkallte adapterplatene som skal festes i hjørne på døra, speilene går rett i dem igjen.

 

sjekk: http://www.realcar.se

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Her har det vært stille en stund nå :) men nå er Turbo Bygging i full gang å får vel håpe den blir ferdig om ikke så lenge.. legger ut noen bilder av ossen ting ser ut nå jeg.. :)

 

Bilde av Motor rom, klar til lakkering:

Bilde019.jpg

 

Bilde av Manifold som vi har sveist å pussa ferdig..

Bilde005.jpg

 

og ett lite bilde av Bilen da :)

Bilde010.jpg

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har vi fått testa motoren i bilen så den passer der den skal være med Turbo å alt :P så har vi sveisa eksos.. så nå manger det bare å få lakkert å fixa ledings nettet å noe silikon slanger så er det vel snart så'n får testa litt :P

 

Ett lite bilde av motor:

motor.jpg

 

ett av Turbo: var vist ikke så god plass :P

motor2.jpg

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

:rolleyes:

nice...

 

men du... prøv å lag varmeskjold der bak ved turboen. om du ikke er heeelt med på hva jeg mener så sjekk ut mediaforum hvor den stakkars 3'golfen brenner..

 

Han har nok sett den for han sente meg linken her om dagen og sa han ikke turte ha turbo alikevell :D hehe

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice...

 

men du... prøv å lag varmeskjold der bak ved turboen. om du ikke er heeelt med på hva jeg mener så sjekk ut mediaforum hvor den stakkars 3'golfen brenner..

 

ja, skal ha det bak der.. ligger bensinrør like ved der å så skal ha noe over de å inn mot veggen der.. ja, sett den filmen.. hadde ikke noe lyst på Turbomotor akk da jeg :P akkurat som Kjetil sier :drive2

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår