Gå til innhold

Golf Mk1

Ranger emnet


texx

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

omg fra nå så skal alle holde karoseriet sit orginalt fra fabrikk det stemmer jeg hvertfall får! :mad: Tvert i mot liker det sån det er store fangere helst større en bilen ! Eller nei det blir for domt men !

 

 

Store fangere 4 ever!

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Starky

omg fra nå så skal alle holde karoseriet sit orginalt fra fabrikk det stemmer jeg hvertfall får! :mad: Tvert i mot liker det sån det er store fangere helst større en bilen ! Eller nei det blir for domt men !

 

 

Store fangere 4 ever!

 

haha, ja kan nokk bli litt mye med større fangere enn bilen men helt enig Kjetil :) Store fangere 4 ever ;)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by texx

byner å nermeseg nå :) få lakka grill lista å tilpassa den så blir det bra :)

 

Du bør forlenge skjermen også skal det bli pent, sånn at grillen ikke stikker utenfor "skjermkanten"

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

 

Du bør forlenge skjermen også skal det bli pent, sånn at grillen ikke stikker utenfor "skjermkanten"

 

jeg vet, det går å borre ut inner skjermen, så den kommer lenger inn men har ikke giddi å bynt med det enda :/

 

da får jeg lyktene å grillen lenger inn, men er litt jobb :) så vet ikke om det blir før til vinteren, regner med att den skal stå da å gjøre den fin til neste sensong :) skal pusse ned å klarlakke på nytt osv, de som har lakka har fått på forlite klarlakk :/

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by texx

 

jeg vet, det går å borre ut inner skjermen, så den kommer lenger inn men har ikke giddi å bynt med det enda :/

 

da får jeg lyktene å grillen lenger inn, men er litt jobb :) så vet ikke om det blir før til vinteren, regner med att den skal stå da å gjøre den fin til neste sensong :) skal pusse ned å klarlakke på nytt osv, de som har lakka har fått på forlite klarlakk :/

 

 

Du bør gjøre som Kenneth Olsen gjorde på Race-tech Caddyen i sin tid, sveise på fremdelen fra en Mk2 skjerm, da ser det ut som om grillen er laget for biln din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Einserfreak

 

 

Du bør gjøre som Kenneth Olsen gjorde på Race-tech Caddyen i sin tid, sveise på fremdelen fra en Mk2 skjerm, da ser det ut som om grillen er laget for biln din:)

 

Hmm... ja, det var ikke så dum ide men er ikke det veldig mye jobb da ? :rolleyes:

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by texx

 

Hmm... ja, det var ikke så dum ide men er ikke det veldig mye jobb da ? :rolleyes:

 

 

Njasj... Spør hvordan en ser det.... Du tar snittet nedover noen cm bak fronten av skjermen, og bortover over falsen til fangeren din helt bak til skjermbuen. Gjør du dette vil det jo se det jo ut som at fangeren din passer også;)Hvis en tar det med ro når en sveiser så slår det seg ikke så veldig mye:)

 

Men er fortsatt motstander av plast på EinserGolf! Retro ruler:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår