texx Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det tok ikke lange tiden :D Mangler bare :naaaws hehe.. det kommer det kommer ! :P hehe neia.. får vel ligge unna denna nos'n vel... så jeg ikke sprenger denna motoren :drive2 Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 nice texx :) hvilken motor er dette i utgangspunktet? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 nice texx :)hvilken motor er dette i utgangspunktet? takk å takk.. det er en G60 motor, som er uten G lader å montert Turbo på.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 oki. Skjønner. blir vel en vass golf da? ;) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 De slange-bitene du har tatt fra meg der blir dyrt for deg!! :) hehehe,neida.. Familiepris på de der vøtt ;) 2 stk turbo-golfer samlet på et sted..ingen av de går enda :D Sånn det skal være..hehe :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Snart utrygt å være fotgjenger i Brua nå...... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Helt klart, Tommy :) Bare pass deg :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hehe ja, bare å passe seg.. detta blir skummelt.. håper på å starte den i helga.. så får vi se ossen det går :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Ja, du får nok start før meg.... :( hehe :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 det er nok ikke sikkert... se noe på din i helga eller ? håper jeg får den siste delen min i morra da.. ellers får vi ikke testa noe Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Noen av dere kara som har en strøken og hel venstre forskjerm til mk1? Trenger det sårt iløpet av helga. Fikk en mk2 skjerm i posten, og det er så dårlig passform til en mk1..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Noen av dere kara som har en strøken og hel venstre forskjerm til mk1? Trenger det sårt iløpet av helga. Fikk en mk2 skjerm i posten, og det er så dårlig passform til en mk1..... hmm.. jeg har en som er bulka å en som jeg tror er hel men som er bredda.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 da ble det ikke noe her på en stund.. var start klar i dag jeg.. vi prøvde å starte å Olje pumpa funka dårlig.. å trolig dårlig råder osv fra før i denna motoren, å ble ikke noe bedre nå for å si det sånn... så nå skal vi skyfte råde lagere osv i den.. da blir den værtfal i helt tipp topp stand.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 da ble det ikke noe her på en stund.. var start klar i dag jeg.. vi prøvde å starte å Olje pumpa funka dårlig.. å trolig dårlig råder osv fra før i denna motoren, å ble ikke noe bedre nå for å si det sånn... så nå skal vi skyfte råde lagere osv i den.. da blir den værtfal i helt tipp topp stand.. Dersom den har gått 150` eller mer så er jo rådelagerbytte "obligatorisk" på G60.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Dersom den har gått 150` eller mer så er jo rådelagerbytte "obligatorisk" på G60.... ja, vet det.. var planen å det.. men når jeg fikk den så det ut som den akk hadde vært oppe.. så da prøvde vi sånn den var.. men nå blir den værtfal helt bra :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg