vwsportz Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 texx de speilene du bruker hvor har du fått dem???eller er det noen andre som vet hvor jeg kan skaffe slike???? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 finnes ikke m3 speil til 1´rn nei. men m3 speil fra 2´rn funker =) så vidt jeg ser og skjønner av tuningfirmanes websider, så er mange av speilene til mk1 og 2 samme, men forskjellen ligger i de såkallte adapterplatene som skal festes i hjørne på døra, speilene går rett i dem igjen. sjekk: http://www.realcar.se Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 så speilene er de samme men adapterplatene har man som passer mk1???hvor finner jeg disse platene??? og hvor finner jeg speil som liksom dekker hele hjørnet til golf 2 hvis ikke speilene til enern finnes?? noe slik som texx har mener jeg.... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 søk på forskjellige tuningfirmar. de har bedre svar en de fleste av oss. http://www.realcar.se for eksempel Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 det jeg værtfal har gjort er å bruke Speil fra Golfmk2 og limt rett på Ruta.. funker som fean det.. :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Her har det vært stille en stund nå :) men nå er Turbo Bygging i full gang å får vel håpe den blir ferdig om ikke så lenge.. legger ut noen bilder av ossen ting ser ut nå jeg.. :) Bilde av Motor rom, klar til lakkering: Bilde av Manifold som vi har sveist å pussa ferdig.. og ett lite bilde av Bilen da :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ett bilde av Turbo og Ic og.. Turbo: Ic: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 nå har vi fått testa motoren i bilen så den passer der den skal være med Turbo å alt :P så har vi sveisa eksos.. så nå manger det bare å få lakkert å fixa ledings nettet å noe silikon slanger så er det vel snart så'n får testa litt :P Ett lite bilde av motor: ett av Turbo: var vist ikke så god plass :P Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 sånn.. da har jeg fått lakka motor rommet.. så nå er det klart for å få inn noe motor :) så er det å koble elnettet å prøve å få liv i faenskapet :rolleyes: legger ut ett bilde jeg... Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 da var Motoren i :) mangler bare å få laget noen rør til Ic og kobla ellnettet nå så er jeg klar :) legger ut 2 bilder jeg...: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 nice... men du... prøv å lag varmeskjold der bak ved turboen. om du ikke er heeelt med på hva jeg mener så sjekk ut mediaforum hvor den stakkars 3'golfen brenner.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 :rolleyes: nice... men du... prøv å lag varmeskjold der bak ved turboen. om du ikke er heeelt med på hva jeg mener så sjekk ut mediaforum hvor den stakkars 3'golfen brenner.. Han har nok sett den for han sente meg linken her om dagen og sa han ikke turte ha turbo alikevell :D hehe Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 nice... men du... prøv å lag varmeskjold der bak ved turboen. om du ikke er heeelt med på hva jeg mener så sjekk ut mediaforum hvor den stakkars 3'golfen brenner.. ja, skal ha det bak der.. ligger bensinrør like ved der å så skal ha noe over de å inn mot veggen der.. ja, sett den filmen.. hadde ikke noe lyst på Turbomotor akk da jeg :P akkurat som Kjetil sier :drive2 Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 sånn, da var rørene ferdig å montert.. Legger ut ett bilde jeg..: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det tok ikke lange tiden :D Mangler bare :naaaws Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg