texx Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Hadde forstilings kontroll i dag :) de kjørte den opp på bokken å der butta det så fælt att det ble hull i bånnpanna ;) Tror senka bilder er Verksted's værste finde.... blir liksom litt mye jobb vis de skal lappe sammen bånnpanner osv vær gang ;) greit for meg egentli da, fikk gratis olje skift osv Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Når jeg skulle godkjenne senkesette mitt skulle jeg inn på bukken på Biltilsynet. Når jeg kjører inn på den skaller jeg nedpå så det holder - måtte jukse den opp igjen. Sto et par stykk fra biltilsynet og ristet på hode. Nei faen tenkte jeg - men fikk den nå godkjent for det :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 hehe... er no dritt med de bokka ass Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Hva slags dimensjoner er det på felger / dekk? Var små og feite... :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by Laaars Hva slags dimensjoner er det på felger / dekk? Var små og feite... :D 8x14 felger og 195/45/14 dekk Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 etter mye modding kom endelig grill listen på :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Det der blei helt nydeli Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Sinnsykt bra!! Verdt alt arbeidet tenker eg?? Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Rett og slett tøft! bra jobb:) og kul bil! Håper det blir skikkelig motor i den ! det fortjener den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 ble helt greit, måtte skjere ut til emblemet der men :/ faen meg umulig å få festa den på den fronten der å, så måtte til noe fixing for å få den til å sitte :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Christian Rett og slett tøft! bra jobb:) og kul bil! Håper det blir skikkelig motor i den ! det fortjener den:) håper på no større motor jeg å, men kommer ann på pengene men får se til neste år hva det blir til :) er nokk store muligheter for en liten turbo ;) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 ikke så mye som skjer med bilen for tiden :rolleyes: blir vel ikke så mye føre vinteren tror jeg, håper på en jobb snart så jeg får litt penger så jeg kan kjøpe vinterbil ;) å ha no penger til lakkering osv ;) Legger meg ett bilde jeg tok her omdagen å jeg :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 godt å se du har fått det ferdig, blei skikkelig bra til slutt :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 tøff bil as! kult å følge et sånt golf 1 prosjekt...lykke til videre. Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Golf I er konge!!! Kult prosjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg