Danna Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 90 fangere passer til golf 1, mens små fangere med chrome lister passer til golf 2..nuff said!.. seff passer små fangere oxo til golf 1...små fangere 4 ever :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 liker det litt stort jeg ;) fy faen å digg det er å ha den på veien ;) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 omg fra nå så skal alle holde karoseriet sit orginalt fra fabrikk det stemmer jeg hvertfall får! :mad: Tvert i mot liker det sån det er store fangere helst større en bilen ! Eller nei det blir for domt men ! Store fangere 4 ever! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Starky omg fra nå så skal alle holde karoseriet sit orginalt fra fabrikk det stemmer jeg hvertfall får! :mad: Tvert i mot liker det sån det er store fangere helst større en bilen ! Eller nei det blir for domt men ! Store fangere 4 ever! haha, ja kan nokk bli litt mye med større fangere enn bilen men helt enig Kjetil :) Store fangere 4 ever ;) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Golf I, smale baklys, chrome fangere. Golf I, brede baklys, delvis lakkerte små fangere Golf II, små fangere med chrome list og grill med chrome list Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 smak å behag :) syns små fangere på noen er kult å andre ikke :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by texx smak å behag :) syns små fangere på noen er kult å andre ikke :) Det ser jo ihvertfall ut som om de har stått der originalt da, og helhet er jo viktig;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Einserfreak Det ser jo ihvertfall ut som om de har stått der originalt da, og helhet er jo viktig;) jada, sandt det Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 byner å nermeseg nå :) få lakka grill lista å tilpassa den så blir det bra :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by texx byner å nermeseg nå :) få lakka grill lista å tilpassa den så blir det bra :) Du bør forlenge skjermen også skal det bli pent, sånn at grillen ikke stikker utenfor "skjermkanten" Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Polo Classic Du bør forlenge skjermen også skal det bli pent, sånn at grillen ikke stikker utenfor "skjermkanten" jeg vet, det går å borre ut inner skjermen, så den kommer lenger inn men har ikke giddi å bynt med det enda :/ da får jeg lyktene å grillen lenger inn, men er litt jobb :) så vet ikke om det blir før til vinteren, regner med att den skal stå da å gjøre den fin til neste sensong :) skal pusse ned å klarlakke på nytt osv, de som har lakka har fått på forlite klarlakk :/ Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by texx jeg vet, det går å borre ut inner skjermen, så den kommer lenger inn men har ikke giddi å bynt med det enda :/ da får jeg lyktene å grillen lenger inn, men er litt jobb :) så vet ikke om det blir før til vinteren, regner med att den skal stå da å gjøre den fin til neste sensong :) skal pusse ned å klarlakke på nytt osv, de som har lakka har fått på forlite klarlakk :/ Du bør gjøre som Kenneth Olsen gjorde på Race-tech Caddyen i sin tid, sveise på fremdelen fra en Mk2 skjerm, da ser det ut som om grillen er laget for biln din:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Einserfreak Du bør gjøre som Kenneth Olsen gjorde på Race-tech Caddyen i sin tid, sveise på fremdelen fra en Mk2 skjerm, da ser det ut som om grillen er laget for biln din:) Hmm... ja, det var ikke så dum ide men er ikke det veldig mye jobb da ? :rolleyes: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by texx Hmm... ja, det var ikke så dum ide men er ikke det veldig mye jobb da ? :rolleyes: Njasj... Spør hvordan en ser det.... Du tar snittet nedover noen cm bak fronten av skjermen, og bortover over falsen til fangeren din helt bak til skjermbuen. Gjør du dette vil det jo se det jo ut som at fangeren din passer også;)Hvis en tar det med ro når en sveiser så slår det seg ikke så veldig mye:) Men er fortsatt motstander av plast på EinserGolf! Retro ruler:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 hmmm.... jeg kan jo se litt på det da :) så får jeg se hva det blir til :) men en intrisang ide ;) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg