Stomper Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 fiiiine bilen:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Det der merket i grillen er vel ikke tilfelle vil jeg tro? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Vist den er importert er det vell sikkert mulig, mener bare å ha sett mange V5 tilsalgs i tyskland. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Tusen takk Singh :) Stingha: to solgt i Norge i 99 - min og en stasjonsvogn i Kristiansand. Det er en 2.3 l V5 i den. Muligens en eller to solgt originalt i 00 også, alt i følge Møller sentralt og to eiere av VW/Audi sjapper - de resterende er importert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Sweet! Trøkker godt etter den eller? Hva ligger forbruket på? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Den går helt greit dog langt fra noen racerbil, mer kjøremaskin. Holder følge med en GTI. Helt annen motorlyd og karakteristikk enn GTI'n, det er bedre respons på lavt turtall, mer avslappet kjørestil på en måte som passer meg. Nå blir en vel vant til alt så jeg sikler på noe som det er enda mer pulver i :) ... mye vil ha mer. Forbruket ligger rundt ,82 - ,83 på blandet og runt ,72 - ,75 på langkjøring med normalt gasspådrag ;). Kan sikkert lure den under ,7 hvis jeg slår av klima og har egg under gasspedalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Fin bil du har der kompis :D:D Er en V5 er i oslo oxo , med oettinger styling og feet lyd !! Har sikla endel på den jeg assa.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Sjelden og fin bil du har kompis aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 :thanks V5 er ganske morsomt :). Bilen er egentlig ganske kjedelig, de eneste modda er felgene og senkefjørene. Den har stort sett all kryssene en fikk i 99 med unntak av cruisekontroll. Planene fremover er ikke så mange, holde servicehefte perfekt, service på klimanlegget og fikse bakfanger - muligens en liten takspoiler (forslag taes i mot med takk :) ). Hvis jeg bestemmer meg for å beholde den et år til så blir det høyst sannsynelig litt bedre bremser, LED baklys fordi jeg er dritt lei av å bytte pærer og sportsdempere (ikke bilstein eller gule koni siden jeg synes de er for harde). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 .. og beklager litt dårlig billedkvalitet, bildene er tatt med mobilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hmm, ser ikke no jeg :p Har du kanskje mobil uten kamera? :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 nice car:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Takker :) .. blir nok å kjøre Golf over vinter'n til neste sommer også, da er det vel på tide med noe som har litt mer motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg