ssagat Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Blinklysa på min BMW 318 E36 går dobbelt så fort som de skal, å ingen av lyspærene er gåen! noen som vet hva det kan være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Har dette skjedd helt uten videre? Du har ikke montert pærer med annen effekt? (watt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Du sier noe der, er ikke så lenge siden jeg satt på et par led pærer, men prøvde blinklysa rett etterpå å da funket det. Må vel ta å prøve med et par andre pærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Det får du gjøre. Skal du bruke LED-pærer må du bruke en motstand i tillegg, slik att blinklysrelèet tror att du fortsatt har 21 wattts pære. Dette burde vel følge med? Hvis du har kjøpt LED-pærer som er til blinklys? Hugs på att blinklyset gjerne blunker med vanlig fart hvis du slår på varselblinklyset. Kanskje en slik motstand har tatt kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 nødblinken funker helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Er nok led lysa dine ja. Men har også erfart på bmw e46 at litt fuktighet og dugg inne i lyktene gir samme effekt.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Bryter inn her, med et lite spørsmål. Er noe fucka med blinklysene mine.. Av og til funker de ikke, men viss eg trykker inn og ut igjen nødblinkknappen, så funker de helt fint igjen.. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Du må nok etterfylle med blinklysolje.. Neida.. Relé som er defekt kanskje? Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Kan det være noe feil med relèet, men det funker fortsatt? For det funker jo av og til.. Du må nok etterfylle med blinklysolje..Neida.. Relé som er defekt kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hadde en gang på Asconaen min problem med at vindusviskerne mine gikk hlet tilfeldig på intervall. Noen ganger funket de, noen ganger ikke. Det var da reléet som var noe feil med. da jeg bytta det ble det bra igjen. Så det kan være det som er problemet ditt også, uten at jeg skal si det for helt sikkert. Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg