Gå til innhold

Vinge på v70

Ranger emnet


volvo145

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg går og lurer på å kjøpe vinge til v70en var og spurte på volvo hva de skulle ha for den , de skulle ha ca 4000kr men da er det ferdig lakert , synes det var litt dyrt ,men må vel bare ha den , men er det noen som vet om denne kommer uten bremselys(kansje billigere da og lite vitsi siden det er lys i vinduet?)

 

Og er det noen som vet hvordan den festes? må jeg borre eller er det bare limt?

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du..

 

VIngen kan kjøpes ulakkert til ca 1900 kroner, om du kjenner noen som kan lakkere den for deg eller noe.. Blir ihvertfall en del billigere da!

 

Du har nye V70, så der må det borres litt. Men bagasjeluka er jo av plastikk, så ikke noe problem det. Jeg er ikke noe mekanikertype selv, men det gikk veldig greit å få den på om man følger anvisningene godt... Så har du litt ferdigheter, går det fort og greit.. :) Du trenger ikke bremselys i vingen nei, men du har muligheten til det. Jeg hadde med på min V70N når jeg hadde den.. Var ikke noe pes å få den på og koblet til..

 

IMG_6738.JPG

IMG_6716.JPG

 

Men ja, vinge er ett MUST! Uten ser den gubbete og gørrkjedelig ut spør du meg..

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt enig at jeg må ha vinge .

R-power : jeg tror ikke du får tak i den uten lys til den nye v-70en

hadde vert best hvis jeg bare kunne limt den.

GMV:jeg kikket på den siden men der var det bare vinge til 850 og v40

 

Eddietion: 1900 er jo kjempebillig , og de bildene av bilen din beviser jo det at en vinge er ett must på disse bilene:)

Men det ser ikke ut som du har bremselys i vinduet?

jeg kan jo ikke ha på begge lysene ;)

 

Her er ett bilde av min:

 

60rsdagErlingogdiv.jpg

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du..

 

VIngen kan kjøpes ulakkert til ca 1900 kroner, om du kjenner noen som kan lakkere den for deg eller noe.. Blir ihvertfall en del billigere da!

 

Du har nye V70, så der må det borres litt. Men bagasjeluka er jo av plastikk, så ikke noe problem det. Jeg er ikke noe mekanikertype selv, men det gikk veldig greit å få den på om man følger anvisningene godt... Så har du litt ferdigheter, går det fort og greit.. :) Du trenger ikke bremselys i vingen nei, men du har muligheten til det. Jeg hadde med på min V70N når jeg hadde den.. Var ikke noe pes å få den på og koblet til..

 

IMG_6738.JPG

IMG_6716.JPG

 

Men ja, vinge er ett MUST! Uten ser den gubbete og gørrkjedelig ut spør du meg..

 

Kann itj bli mer enig.

V70/XC70 sjer kjedlig ut utn vinge..

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde lys i vingen. Følger med en slag film/tape som festes over bremselyset i vinduet som kobles ut.. Så derfor blir det bare lys i vingen. Men kjøper du vingen uten bremselys og beholder bremselyset i ruta tror jeg den var enda billigere om du kjøpte den ulakkert. Volvo vil helst selge den lakkert, for å tjene penger så klart. Men den finnes som ulakkert.. :)

 

Så det kommer vel bare an på den personen som sitter i deledisken, om du ikke kjenner noen på Volvo.

 

Vingen kan som flere her sier, limes med sikafleks. Burde holde det, så slipper du å borre. Men det følger med en bra anvisning på monteringen, så er man litt handy så klarer man det..

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris i norge er ca 4000 kr , men jeg jobber i Holland avogtil og var og sjekket der hva de skulle ha og der skulle de ha 3300kr ferdig lakert, tror jeg kommer til å kjøpe den der heller , får også momsen ogjen og da ender den på 3000 det kan jeg glatt leve med :)

 

Kjøpte forresten avtagbart hengerfeste til v70en der og da gav jeg 3600kr med ledningsnett og alt!

Ser også bedre ut på enn den orginale klumpen volvo setter på;)

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår