optus Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 noen som har en nettside eller har dem liggende på pc, så jeg kan printe ut selv? er en g3 diesel, turtall 5000o/min og speedo 220 Km/t Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 melder meg på den jeg også.... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Me too:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 kan se på deltagfx.com har kansje Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 har ingen til diesel,ingen som har liggenes på pc eller noe'? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 instrumentskiver.no skaffer hvis du bare spør dem... de kan fikse det meste tror jeg:) Skivene er dog någet jalla. Blanke og tynne. Og ikke ferdig utskjært. Men hey, hvite skiver nonetheless:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Dette er sexy! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Å fytti steike (må passe språket)! De har jeg sett før ja, er utroooolig nice :D Ironien i det hele er at de koster mindre (eller like mye?) som vanlige hvite kjedelige skiver fra deltagfx:D Hadde de passa til bilen min tror jeg at jeg hadde kjøpt de med en gang. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ahhhh, der var den siden.. Har lett en del etter den.. :P Foreslår at noe her kjøper det, og lager DIY til meg.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ja du tar vel en "G4-kule" på denne også tenker jeg meg :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 DIY på G4 kule trengs vel sterngt talt ikke. 1. Få tak i G4 kule 2. Skru av G3 kula 3. Kapp av 3-4 cm av stanga for å oppnå bedre høyde på gistanga 4. Ha på et sterkt lim på stanga, eks TEC7 5. Klem nedpå G4 Kule, klips ned låseringen 6. Dra over skinntrekket på konsollen Ang de skivene, gruppebestilling? Men har noen vært i kontakt med astina.dk og spurt om de vil skrive mindre verdi på pakken for å ungå toll? :P Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ja du tar vel en "G4-kule" på denne også tenker jeg meg :D Hehe, ja det funker greit for min del.. :P Plasmaskiver er helrått, en av de bedre forbedringene fra Golf 3 til Golf 4.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ahhhh, der var den siden.. Har lett en del etter den.. :P Foreslår at noe her kjøper det, og lager DIY til meg.. :) Vel, så fort lønninga kommer skal jeg bestille meg en, så hvis jeg får til å montere det kan jeg lage en DIY :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Supert! :) Burde som Vips_Vims nevnte hatt samlebestilling, sikkert noe å spare på slikt.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 han astina duden.. snakka litt me'n tidligere i dag, ang svarte plasmaskiver til II'er golf... prisen for 20stk ble 473DKK eks frakt/moms :/ PR STK! Svinedyrt... men har selv lyst på til IIer.. SVARTE! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg