Stingah Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei Etter jeg satte inn åpent luftfilter i kjærra så fjerna jeg topplokket til luftfilterboksen. Inn i denne boksen så er det kobla på en vakumslange. Denne slangen er nevnt i Haynes-boka, men står ingen steder hva den gjør. Jeg har til nå bare latt den ligge å slenge, har liksom ikke merka no til det.. Hehe.. Men er litt spent på hva den egentlig gjør? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Samma lurer jkeg oxo på , TS racing sa iallefall at det ikke gjorde noe at den hang og slan g:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Kremt: er det ikke en golf 3 du har? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ok.. :) men ikke ødelegg tråden min fordet.. Lag din egen du :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg