wizzy Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 vel, nå har jeg sjekka opelforhandler, autoproduct nord og veng faktisk.... eneste som klarer å skaffe gsi/hel fanger er forhandleren... og det til blodpris.. les 3500... heh. jeg gidder ikke rette steinbrettet etter ei stunting i vinter, samt at jeg innbiller meg at den blir penere med større fanger :P noen av dere som har noen som helst peiling på hvor jeg finner en fanger til en vettug pris,, gjerne brukt... hjeelp.. mvh Erik G Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 GSI fanger til 91/92 mod ga jeg litt over 2K for hos carparts.no da er det ny GM vare.. Veng har GSI fanger opp til 90mod. 50 20 90 4 STØTF. FORAN, KOMPL. GSI/GTI 0,00 2065,00 + moms Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 som skrevet så klarer ikke veng å skaffe.... men jeg skal sjekke ut carparts.no :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 fant lite på nettsiden. jeg får ringe de imorgen... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 carparts er ikke mulig å få tak i.. heh... men fikk kjøpt en i tyskland som jeg sendte til onkelen til dama.. får hente den i ferien :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 carparts er ikke mulig å få tak i.. heh... men fikk kjøpt en i tyskland som jeg sendte til onkelen til dama.. får hente den i ferien :) må sende mail til carparts.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 denne er jo fin da... Pris er 280£ tror jeg. http://www.deltastyling.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 åssn type maling har du drukket? Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 åssn type maling har du drukket? hahah.. Lurte jeg og på Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hadde den oppfatneingen av at dette var et seriøst forum, der utveksling av forslag og ideer var godt motatt... tok tydeligvis vannvitti feil der... Den gsi fangeren har jeg til overs, men tror ikke jeg gidder å legge ut den til salgs her da... Skuffende.. Virker som det er en del småunger her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 altfor masse småunger her på forumet... kommentaren min kom etter en lang dag på jobb med masse slit og jeg orka ikke komme med noen lang avhandling.... kunne sikkert latt være å kommentert i det hele tatt. men jeg syntes bare den støtfangeren var så grufull.... det står jo ganske klart at det er "originaltype" jeg var på utkikk etter og ikke noen wingswest plastic fantasticgreie.... det klarer jeg fint å lage selv... beklager så meget for mine tåpelige kommentarer, det skal ikke gjenta seg... Erik G Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg