R_Style Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Noen her ifra som skal dit? Eda ligger ca 30 - 40 min unna Kongsvinger, og selve Eda er rett ved Norske/Svenske grensen... For mer info om treffet, se deres hjemmeside: http://www.edatraffen.se Hvis det er noen her ifra som skal dit, så si gjerne ifra... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ser ut som jeg kommer :) om ikke bank streiken ødelegger alt. På tirsdag blir bilen godkjent senka (håper jeg) Når på dagen skal du dit ? fra med morgenen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ser ut som jeg kommer :) om ikke bank streiken ødelegger alt. På tirsdag blir bilen godkjent senka (håper jeg) Når på dagen skal du dit ? fra med morgenen ? Høres bra ut!:) skal dit tidlig fra morra`n av ja, væra der før kl 10 antagelig...! Regner med at j skal stå inne på plassen... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Har lyst til å dra, hvis jeg får perm hjemme, og hvis jeg får på 3" JT-potta jeg har bestilt. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Mulig jeg tar meg en tur også Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 regner med at jeg tar meg en tur med 7'førrn Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 hadde vært knall hvis flere fra volvo-forumet kommer dit, kanskje fått slått ann en prat med noen av dere der nede også, og ikke bare via skjermen :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 jeg skal vel prøve å få sladda over dit, selv om jeg skulle ha fiksa en del små fiks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg bor jo bare 10 min unna, så jeg har vel ingen unnskyldning til å ikke komme.. Håper jeg får pynta opp kjerra i tide bare.. Mye flekklakkering og div småfiks før bilen blir presentabel, men møter vel opp risig eller ikke;) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Håper jeg får kommi meg dit! Hvis det blir noe kolonne kjøring så sifra..slenger meg på fra kongsvinger! Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 får se hva som skjer, lakkerern min kunne ikke lakke fornten min før i august heller :( Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Men bilen går vel? Gjør vel ikke noe at bilen ikke er 100%. Det er nok så mange andre som også har litt de skulle fiksa først. Meg inkludert. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Danern: jeg og R_Style hadde ment å kjøre i følge, men kan hende jeg må kjøre i følge med bror min (vet ikke enda), men da i max 80 + litt kanskje.. tror ikke det er så lurt å prøve å ta ny fartsrekkord til eda med en sliken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kunne jo ha prøvd å fått til en eller annen kolonne-kjøring fra Kongsvinger eller no, hvis det er noen som blir med på det? Så får vi avtale et ca tidspunkt... Litt av en doning han bror din har gitt :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 japp, syns den er tøff jeg. men så er den ikke verdens raskeste da :p hehe blir kjett om det regner. For det er dårlig med tak til de. Den på bilde er ikke den broderen har, men en så godt som maken. Broderen sin er vel 99% orginall tror jeg. BT mente det var en tøff bil, men likte ikke støtfangere og de skarpe kanten. Men uansett kan de jo ikke si noe på det. Bilen er jo orginall. hehe kan hende jeg kaster meg avgårde litt tideligere. systembolaget stenger kl 3 mener jeg. Må jo en tur innom der :p hehe Navnet på doningen er forresten : Volvo L3304 , men et navn som også brukes på de er Volvo PV Jeep Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg