LLH Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Har tenkt og bruke begge RF Punch 10002 på front settet mitt, som en midlertidlig løsning. (når jeg engang får igjen den siste fra rep..) for og få justert fram 6,5 " i døra med fader justeringa på spillern. skal samtidlig bruke dele filtrene som følger med SR settet. Åssen blir det da med Justeringa på forsterkerene? skal jeg dele av begge forsterkerene fra 60hz og oppover? har ikke instruksjonbok, bil eller utstyr i nærheten.. bare kom til og begynne og tenke litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Da må du i såfall ha delefilter mellom forsterkeren og diskantene. Mellomtonen kan nok gå uten filter, men om det blir bra er en annen sak. Ulempen her er at du når du bruker faderen for å få frem mellomtonen går det på bekostning av diskanten. Hvis det er demping av diskant du er ute etter finnes det enklere måter å gjøre dette på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 skal nå bruke dele filteret selv om jeg har to forsterkere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 To forsterkere = 4 kanaler. Har man 4 delefiltere går jo det greit selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 gå med to dele filtre og det skjønner du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Går ut fra at det er passive filter det er snakk om? Hvis du kjører en forsterker på front, så en på rear. Kobler venstre kanal fra begge forsterkerene sammen i et delefilter, hvordan skal du få regulert det da? Hvordan har du tenkt å koble det opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Har mulighet til og bi-ampe front settet. Er to sett innganger på dele filtrene. Så er det bare og kjøre en forsterker på diskanten og en på 6,5" Har vel, om jeg ikke husker feil 4 forskjellige innstillinger på diskanten på dele filtret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg