Gå til innhold

Gul Fiat!! Punto "gt" men med turbo!! kristiansand

Ranger emnet


golfnos

Anbefalte innlegg

Sjelden vare disse Punto turboene, virkelig tøffe biler! Vist noen ser en tilsalgs, gi meg en lyd!

 

 

Min er til salgs ;-)

Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er den bilen jeg tror det er så går/har den gått her på kongsvinger...kjenner han som har/hadde den!Veit ikke om han har solgt den!Den har hvertfall 180 hk!

 

Thats the one..Visste ikke at den var solgt da men... Mulig han var der på tur med resten av Vinger 200sx mafian..;)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du! denne har vært i distriktet et par uker, selv om det er mulig dem bare er på tur da.. 180hk?? gav flatt jern mot meg, og vå lå likt et par km før begge slakka av....

 

 

Ja som jeg sa jeg veit ikke om han har solgt den da.Er jo mulig det.Og 180 hk er det jeg har fått høre da...!Men det er sikkert noen som veit bedre enn meg hvor mye akkurat den bilen har!? :)

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett denne en del ganger i bygda, og hva i svarte er det inntaket foran ?

 

:)

 

 

pipercross venom luftfilter kit :-D. GROMT!!

Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk 320nm i den..men turboen må lade for at den skal gå bra da:) jeg kommer til å plukke ut annlegget mitt, det er ikke med på kjøpet, men har tenkt på rundt 120,000 kr for den..pris kan diskuteres.. har ny frontfanger liggende hjemme til den også.. ligger mye bilder på hjemmesiden til vinger gatebil..http://www.vingergatebil.kwn.no gå inn på profiler og hans terje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår