Gå til innhold

Hvorfor liker dere Civic så godt???


bilelsker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si at jeg simpelten elsker disse små smukke bilene...det er ingenting som å se de i forskjellige morsome stylingkit og farger:thumb

Lexus lykter og lambodører er seff et mustcheers!!!

 

Så lurer jeg bare på hvorfor dere andre Hondaelskere også digger disse flotte sportslige kjøremaskinene? og hva dere setter størst pris på?

 

 

Honda ruler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst Vti motoren og Double wishbone!

Men synes også civic har veldig pene linjer og ser bra ut.

 

Kan styre min begeistring for mange av de styla bilene (mange "grelle" bodykit der ute), og lexus og lambodører er definitivt ikke et must! ;)

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Honda (Civic for det meste) fordi de har jo en genial motor og at de har linjer som er mye finere enn på de fleste damer :D Nesten 9000 omdreininger orginalt!

 

Liker best Civic fra 91 og utover.

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Honda (Civic for det meste) fordi de har jo en genial motor og at de har linjer som er mye finere enn på de fleste damer :D Nesten 9000 omdreininger orginalt!

 

Liker best Civic fra 91 og utover.

eg bare lurer på en ting.. bilen min gikk på nesten 9000 omdreininger før, men nå går det bare til 7.5 omdreininger. det hva etter eg hadde overhalt motoren. synst det er litt rart.. :wonder

 

digger civic, er så masse styling mulighet til dei.. ++ at dei er hjavla rååe=)

liker best dei civicane fra 92-95 :thumb

- Honda Civic Esi 94 mod

- Toyota Carina 86 mod

- Toyota Carina 82 mod

- Ford Sierra 92 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bare lurer på en ting.. bilen min gikk på nesten 9000 omdreininger før, men nå går det bare til 7.5 omdreininger. det hva etter eg hadde overhalt motoren. synst det er litt rart.. :wonder

 

digger civic, er så masse styling mulighet til dei.. ++ at dei er hjavla rååe=)

liker best dei civicane fra 92-95 :thumb

 

 

Slår VTEC'n inn som den skal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92 kanskje.. alltid elska civic fra 92 til 95.. digger alt på den..

 

Vell, fra Japan ble den rundere versjonen solgt allerede i 92 ;) Men som du sier; Civic fra 91 (92 - Norge) til 95 er best :)

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bare lurer på en ting.. bilen min gikk på nesten 9000 omdreininger før, men nå går det bare til 7.5 omdreininger. det hva etter eg hadde overhalt motoren. synst det er litt rart.. :wonder

 

digger civic, er så masse styling mulighet til dei.. ++ at dei er hjavla rååe=)

liker best dei civicane fra 92-95 :thumb

 

Hvis olhetrykket blir for lavt, vil ikke vtec'en slå inn. en slags sikkerhet for motoren. Så hvis du har lavt oljenivå eller oljepumpa begynner å bli dårlig vil ikke den gå som den skal.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er det jo den udødelige VTECH motoren. En motor som få andre kan måle seg opp mot. Den er en drøm å ha under panseret når du har det liltt travelt til jobb. Lyden, draget, kvaliteten og utseende er av ypperste klasse.

 

Så utseende. Rene smoothe linjer, med en orginal ganske sint front, vertfall Vti. En smukk liten rumpe og akkurat passe stor bil. Vertfall min sedan Vti.

 

Har ikke så mye til overs for bimbo dører og alt for massiv plastikk sminke. Liker dem best når det er rene røffe og nøytrale linjer.

 

I love my Honda. Men nå skal jeg kjøpe nyere Honda, så min sedan Vti er til salgs!

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Kun felger og senk er det som trengs...Civic er jo en helt genial bil...Jeg syntes den er litt ulv i fåreklær egentlig...Selv om den virker tøff og sportslig er den også ganske snill og pen og se på!!! Du får liksom i bøtte og spann med denne lille spreke japaneren :D:D

 

Men det beste av alt er jo de GENIALE motorene som sitter i den...og med det så tenker jeg på vtec systemet...Altså svar meg på dette alle Honda elskere...hva skal man med dreiemoment og slagvolum når du har vtec og turtall???

 

Der kan de svenske, tyske og amerikanske bilene bare gå å gjemme seg...vi honda rånere drar dem selv om de har masse newton og og stort slagvolum!!!

 

HAHAHAHAHAHAAH, Honda ruler verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg tilfeldigvis en Honda Civic 92 modell som første bil for snart 1 år siden. Jeg hadde ikke peil på bil og hadde bare hørt at Hondaer er gode kvalitetsbiler. Prøvekjørte den littegrann og kjøpte den på flekken, og jeg angrer ikke i det hele tatt ! Interressen for bil har bare vokst og vokst jo mer jeg har kjørt den. Ingenting er bedre enn å avslutte den lange arbeidsdagen med en behagelig kjøretur hjem i den deilige civicen. Må få stappa noen felger og stylig på den snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Kun felger og senk er det som trengs...Civic er jo en helt genial bil...Jeg syntes den er litt ulv i fåreklær egentlig...Selv om den virker tøff og sportslig er den også ganske snill og pen og se på!!! Du får liksom i bøtte og spann med denne lille spreke japaneren :D:D

 

Men det beste av alt er jo de GENIALE motorene som sitter i den...og med det så tenker jeg på vtec systemet...Altså svar meg på dette alle Honda elskere...hva skal man med dreiemoment og slagvolum når du har vtec og turtall???

 

Der kan de svenske, tyske og amerikanske bilene bare gå å gjemme seg...vi honda rånere drar dem selv om de har masse newton og og stort slagvolum!!!

 

HAHAHAHAHAHAAH, Honda ruler verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår