Alexxx Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hva med å lage en konkurranse om å lage den kuleste filmen om bilen sin? Vinneren vinner en eller annen form for premie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hørtes ikke ut som en dum idé :D Jeg er med på den jeg. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Im in:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 genialt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Genialt ja. Men gjerne vente litt med det siden ikke bilen er klar. :P Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 er med... hehe. detta blir morro Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Mmhmm Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Noen må få satt opp frist, regler osv.. vinner vinner.. :respect ?? :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg må bare si at jeg selv har ikke bil, jeg vil bare se masse feite filmer:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 smart ide det :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hersker Hans, Du fikser vell en "Getaway in asker"? :D driftene med snuten bak?? kan bli stilg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Count me in! :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Regler for filmen? - Den skal handle om bilen din!! Ikke noen annens - Trenger ikke være alt for lang! - Unngå for mye musikk ;) - helst nye klipp laget kun for denne konkuransen! Frist? Trenger jo ikke være filmen av ferdig bil! men kanskje en film om prosjektet ditt også? Premier: heder og ære på bilforumet! Påmeldte : momo Tsbusa Marko Mustang65 (?) ha|||on Laaars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Regler for filmen? hmm.. - Den skal handle om bilen din!! Ikke noen annens - Trenger ikke være alt for lang! - Unngå for mye musikk ;) - helst nye klipp laget kun for denne konkuransen! La oss si at folk får en mnd på seg? :P 10.juli? Trenger jo ikke være filmen av ferdig bil! men kanskje en film om prosjektet ditt også? Premier? heder og ære på bilforumet! Hva tycker ni? Påmeldte : momo Tsbusa Marko Mustang65 (?) ha|||on Mvh Nice. Men kanskje det kan være 2mnd istedet, så folk får litt bedre tid på seg. Skulle gjerne hatt litt respons fra noe Bilforumet crew. Bare for å høre om det kan ordnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Faen at jeg har verken bil eller DV-kamera+bulletcam. Jeg har virkelig sansen for amatørfilm. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg