Gå til innhold

89 mod civic med vtec


Cederoth

Anbefalte innlegg

Nå koster jo den du viste 34k mer:) var ikkje så galen den heller, men endel utenfor den prisklassen eg kan presse meg opp i :)

Er ikkje sugen på stort lån når lærlingelønna knapt strekker til ellers.... Er jo litt sjeldent med en slik vtec'er eg viste til her da.. de fleste fant vel aldri vegen til dessa krøtterstiane her oppi nord..

Vurderer å overta min mors Honda Civic 89mod 1.300000 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bila er jo stygg og nesten 20 år gammel, kan nesten bare forvente at noe går galt på den!! :]

 

 

 

Synes ikke prisen var allt for ille. fikk lyst på denne faktisk:D med litt pruting så;)

 

gen 4 civicene med vtec er veldig skjelden i norge! har kunn sett to av dem før(ikke i RL!) begge var herpa og hadde gått langt over 250k km.

 

Takk for linken.. 150hk på ca 1000kg går godt det altså!;)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd å fått ut av han som selger den, om selve bilen er kjøpt ny i norge eller om den er importert. Bilen er orginalt en 1,5i 16v, men har blitt bygget om totalt til en 1.6 vtec, men den er ikke godkjent ombygd(i vognkort).

 

Skal denne godkjennes bør den helst ha vært registrert i norge før 1996 for å slippe avgifter, så dette har jeg prøvd å fått svar på:confused:

 

Når jeg spør om når bilen var 1. gangs regga i Norge får jeg bare til svar at det er en 89 mod.

 

skriver tilbake: men er den importert?

 

svar: det er fortsatt en komplett ombyggd 1,5i fra 89!

 

har enda ikke fått svar om bilen er kjøpt ny i norge eller om det bare er ombyggings delene som er importert.

 

ble kalt en nisse av han å hørte ikke mer!

 

DAMN! jeg har jo lyst på bilen, men får ikke ett enkelt svar!

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha HAN hørtes jevli funky ut! du spurte vel for mye spørsmål! jeg hadde ikke gått for detta

 

edit: ole_idole :phatyo

 

 

Og trur han ble lei av spm. mine ettersom det tikket inn de så og si samme spm 4 ganger på rad:p han forstår ikke hva jeg mener, å jeg får ikke vite det jeg vill. Skal prøve på igjen:D

 

jeg hadde heller valgt denne til 40k og kjørt rundinger rundt 1,4'n din enn å kjøpt en 1,4 is til rundt 80k;)

 

vær sin smak vettu;) har hatt en EF civic, 1991 mod 1,6i 16v m 110hk. dette var også en sprek bil som gikk bedre enn Delsol Esi'n m/125hk jeg solgte nå nettop:D

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd å fått ut av han som selger den, om selve bilen er kjøpt ny i norge eller om den er importert. Bilen er orginalt en 1,5i 16v, men har blitt bygget om totalt til en 1.6 vtec, men den er ikke godkjent ombygd(i vognkort).

 

Skal denne godkjennes bør den helst ha vært registrert i norge før 1996 for å slippe avgifter, så dette har jeg prøvd å fått svar på:confused:

 

Når jeg spør om når bilen var 1. gangs regga i Norge får jeg bare til svar at det er en 89 mod.

 

skriver tilbake: men er den importert?

 

svar: det er fortsatt en komplett ombyggd 1,5i fra 89!

 

har enda ikke fått svar om bilen er kjøpt ny i norge eller om det bare er ombyggings delene som er importert.

 

ble kalt en nisse av han å hørte ikke mer!

 

DAMN! jeg har jo lyst på bilen, men får ikke ett enkelt svar!

 

 

Høres ut på svaret hans at det er en norsk bil. Men ser ikke ut om han er interessert i å selge bilen siden han ikke kan svare på en ordentlig måte.

Har lyst på en EF med D16a9 selv, men eneste måten er nesten å importere, noe som er dumt hvis man skal trimme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut på svaret hans at det er en norsk bil. Men ser ikke ut om han er interessert i å selge bilen siden han ikke kan svare på en ordentlig måte.

Har lyst på en EF med D16a9 selv, men eneste måten er nesten å importere, noe som er dumt hvis man skal trimme.

 

 

4 gen civicen kommer vel ikke med d16a9 motoren. mener å huske at motor koden på 1,6i 16v var d16z2.

 

den gikk på papiret 0-100 på 8 sek. noe som ikke akkurat er dårlig i en liten 110hk;)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår